نماینده ولی فقیه در خوزستان : نباید نماز مردم در هواپیما و قطار قضا شود

نماینده ولی فقیه در خوزستان :  نبايد نماز مردم در هواپيما و قطار قضا شود

امام جمعه اهواز تصریح کرد: اگر بخواهیم به شعار رونق تولید عمل کنیم، باید مردم و مسئولان در کنار هم قرار بگیرند و تولیدات داخلی نیز باید کیفیت بالایی داشته باشند تا مردم ما به سراغ کالای خارجی نروند.
به گزارش رهیاب ؛ حجت الاسلام سید عبدالنبی موسوی فرد در خطبه های نماز جمعه با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع) درباره اهمیت نماز اول وقت، اظهار داشت: زیبنده کشور اسلامی ما نیست که وقتی صدای اذان در خیابان ها پخش شود، مردم به فعالیت های خود ادامه دهند.
وی افزود: مسئولان مربوطه باید زمان حرکت وسایل نقلیه مانند هواپیما و قطار را به گونه ای برنامه ریزی نمایند که نماز مردم قضا نشود.
موسوی فرد در ادامه سخنان خود با اشاره به لزوم برخورد دستگاه قضایی با اخلالگران در بازار، تصریح کرد: متاسفانه روزانه شاهد آن هستیم که دلالان اقتصادی کالایی از بازار خارج و انبار می کنند تا با مبلغی بالاتر بفروش برسانند و سودهای میلیاردی به جیب بزنند.
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: این وضعیت آشفته بازار، رسالت مهمی را بر دوش دستگاه قضایی گذاشته است که درخواست مردم ادامه مقتدرانه مسیر برخورد با اینگونه افراد سودجو است.
وی با اشاره به بیانیه گام دوم اتقلاب، افزود: این بیانیه منشور نظام مقدس اسلامی است که راهبردهای نظام را در چهل سال دوم را تبیین می کند.
امام جمعه اهواز بیان داشت: روابط عمومی ادارات و دستگاه ها باید نکاتی که اهمیت بیشتری را در این بیانیه دارند، در معرض مردم قرار دهند.
موسوی فرد در تشریح نمونه هایی از دستاوردهای انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: تا پیش از انقلاب، دکترهای خارجی در ایران کوچکترین بیماری های مردم را مداوا می کردند اما اکنون علم پزشکی کشورمان در دنیا حرف برای گفتن دارد.
نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: سومین تولید کننده دکل های انتقال برق، رتبه دهم جهانی در فناوری لیزر، مقام دوم جهانی در تولید نانو دارو، چهارمین جهان کشور در تولید اتانول، رتبه سوم جهان در سدسازی، نهمین کشور دارای چرخه کامل فضایی در جهان، دومین کشور دارای فناوری ساخت پهپادهای رادارگریز، اولین کشور تولید کننده صنعتی بیو ایمپلنت، چهارمین قدرت موشکی جهان، تولید کننده سریعترین اژدر رادار گریز، پنجمین کشور سازنده ربات های انسان نما، چهارمین فدرت دریایی جهان، دارای فناوری ساخت نیروگاه خورشیدی و… تنها بخشی از دستاورهای انقلاب اسلامی می باشد.
امام جمعه اهواز تصریح کرد: اگر بخواهیم به شعار رونق تولید عمل کنیم، باید مردم و مسئولان در کنار هم قرار بگیرند و تولیدات داخلی نیز باید کیفیت بالایی داشته باشند تا مردم ما به سراغ کالای خارجی نروند.
وی افزود: هرجایی که مدیریت جهادی و تفکر انقلابی در کشور حاکم شود، دستاورهای زیادی برای کشور رقم خورده است و همه آنها نیز در سایه تحریم سخت دشمن به دست آمد.
حجت الاسلام موسوی فرد خاطرنشان کرد: مسئله سیل اولویت ماست و مسئولان باید مشکل آب کشاورزی را حل کنند زیرا برخی از کشاورزان ما اکنون نیاز به آب دارند.
خطیب نماز جمعه اهواز تصریح کرد: مشکل قطعی های آب شرب نیز به خصوص در اهواز مطالبه مردم است، مسئولان درحال تلاش هستند اما باید این تلاش بیشتر باشد.

درباره نویسنده

7475مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین