هت‌تریک نکونام مقابل مدعیان ؛ فولاد متخصص بردن در وقت‌های اضافه است

هت‌تریک نکونام مقابل مدعیان ؛  فولاد متخصص بردن در وقت‌های اضافه است

تیم فوتبال فولاد خوزستان در هفته چهارم رقابتهای لیگ برتر شهر خودرو را در مشهد شکست داد تا نتیجه‌ جالب توجه دیگری در این فصل گرفته باشد.
گرچه فولاد با جواد نکونام فصل را با یک شکست خانگی مقابل صنعت نفت آبادان آغاز کرد، اما آنها در سه هفته متوالی سه نتیجه خوب مقابل سه تیم مدعی استقلال، سپاهان و پدیده گرفتند تا سر و سامانی به شرایط شان در جدول بدهند. فولادی‌ها در سه هفته متوالی و در سه دیدار سخت به ترتیب در تهران مقابل استقلال، در اهواز مقابل سپاهان و در مشهد مقابل شهر خودرو به میدان رفتند و بعد از دو مساوی قابل توجه مقابل استقلال و سپاهان، موفق به شکست دادن تیم صدر جدلی شهر خودرو در مشهد شدند.
سرخ پوشان اهواز دو بازی از این سه بازی را خارج از خانه به میدان رفتند و دو گلی که آنها در این بازیها زدند، بعد از دقیقه ۹۰ بود که این هم نشان از آمادگی خوب بدنی و برنامه ریزی این تیم تا آخرین ثانیه‌های بازی دارد.
فولادی‌ها ابتدا در هفته دوم و در حالی که یک بر صفر از استقلال در تهران عقب بودند در دقیقه ۹۶ بازی را به تساوی کشیدند، سپس در هفته سوم توانستند تیم صدر جدولی سپاهان را با نتیجه بدون گل متوقف کرده و آنها را از صدر جدول پایین کشیده و سرانجام در هفته چهارم در مشهد مقابل صدرنشین تازه لیگ به میدان رفته و با گل دقیقه ۹۲ میزبان شان را شکست دادند.
شاگردان نکونام در پایان هفته چهارم ۵ امتیازی شدند و در جایگاه نهم جدول قرار گرفتند.
سه بازی اخیر تیم فولاد در لیگ برتر مقابل سه تیم مدعی بود که نتایج خوبی برای شاگردان نکونام ثبت شد.
به گزارش ورزش سه، یکی از مهم ترین بازی های هفته چهارم لیگ برتر، تقابل تیم های شهر خودرو و فولاد بود که دیشب در مشهد برگزار شد. این دومین دیدار متوالی فولاد با یک تیم صدرنشین در هفته های ابتدایی لیگ بود. تیم جواد نکونام با فشار زیادی پا به این دیدار گذاشت چرا که در سه بازی نخست نتوانسته بود به برد دست پیدا کند.
در بازی دیروز فولاد نمایش خوبی داشت و در شرایطی که به نظر می رسید بازی با نتیجه تساوی خاتمه پیدا کند، لوسیانو پریرا موقعیتی مناسب به دست آورد و توپ را درون دروازه مهدی رحمتی قرار داد. با این گل، فولادی ها از دیدار دشوار مشهد با امتیازات کامل بیرون آمدند.
شاگردان جواد نکونام در سه هفته اخیر طبق برنامه ریزی های انجام شده، بازی های دشواری مقابل استقلال، سپاهان و شهر خودرو داشتند که هر سه از مدعیان قهرمانی لیگ برتر هستند. اما نتایج این بازی ها برای تیم فولاد به شکل خوبی رقم خورد. سرخپوشان اهواز تهران را با تساوی مقابل استقلال ترک کردند، در برابر سپاهان در خانه مساوی کردند و سپس در مشهد شهر خودرو را شکست دادند تا از این ۳ بازی خطرناک، ۵ امتیاز با ارزش کسب کنند و برای ادامه لیگ به خوبی آماده شوند.

درباره نویسنده

7473مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین