معاون اداره کل ورزش و جوانان خوزستان : تعطیلی استخرها آمار مغروقین رودخانه‌ها را افزایش می‌دهد

معاون اداره كل ورزش و جوانان خوزستان : تعطیلی استخرها آمار مغروقین رودخانه‌ها را افزایش مي‌دهد

معاون توسعه ورزش و جوانان خوزستان با اخطار و هشدار به جوانان خوزستانی که از کانال‌ها و رودخانه‌ها برای شنا استفاده می‌کنند، گفت: با توجه به پیش‌بینی افزایش تعداد مغروقین به دلیل بسته بودن استخرهای استان به دلیل شیوع کرونا، این مهم را طی امروز و فردا با استاندار خوزستان و دستگاه‌های مربوطه جهت تصمیم‌گیری در خصوص استخرهای خوزستان مطرح خواهیم کرد.
ابراهیم نصیری در گفت‌وگو با ایسنا، با اخطار و هشدار به جوانان خوزستانی که از کانال‌ها و رودخانه‌ها برای شنا استفاده می‌کنند، اظهارکرد: در حال حاضر استخرها با نظر ستاد مبارزه با کرونای استان بسته هستند و حق فعالیت ندارند که باتوجه به این مهم، به دلیل گرمای هوا و تعطیلی مدارس، جوانان و نوجوانان به شنا در رودخانه‌ها و کانال‌های آب روی آورده‌اند که بر این اساس نیز افزایش تعداد مغروقین را پیش‌بینی می‌کنیم.
وی ادامه داد: با توجه به جلسه هدف‌گذاری با هیات نجات غریق استان، مقرر شد با توجه به پیش‌بینی افزایش تعداد مغروقین به دلیل بسته بودن استخرهای استان، این مهم را طی امروز و فردا با استاندار خوزستان و دستگاه‌های مربوطه جهت تصمیم‌گیری در خصوص استخرهای استان مطرح کنیم.
معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: زنگ خطر به صدا در آمده است و در این زمینه به نوجوانان و جوانان هشدار می‌دهیم و از آن‌ها می‌خواهیم که در رودخانه‌ها و کانال‌ها اقدام به شنا کردن نکنند.
ما نسبت به این موضوع بسیار نگران هستیم و باید از جوانان و نوجوانان مراقبت کنیم. آسیب نرسیدن به جان مردم، ملاحظه و توجه خود مردم را هم می‌طلبد. آب شوخی‌بردار و قابل پیش‌بینی نیست و خانواده‌ها نباید اجازه دهند فرزندان آن‌ها درون کانال‌ها و رودخانه شنا کنند.
نصیری با اشاره به شناسایی مناطق پرخطر آبی، افزود: مناطق پرخطر طی سال‌های گذشته شناسایی شده‌اند و در حال حاضر در شوشتر و دزفول نیز پایگاه امداد نجات با همکاری شهرداری‌ها و شورای شهر این شهرستان‌ها احداث شده است و باید در شهرهایی مثل ایذه، مسجدسلیمان، اندیمشک و دیگر شهرهایی که دارای منابع آبی هستند، پایگاه امداد و نجات ایجاد کنیم تا از وقوع پیش‌بینی‌ای که درخصوص افزایش تعداد مغروقین داشته‌ایم، جلوگیری کنیم.

درباره نویسنده

7474مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین