نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری : انتقال آب کارون امنیت ملی را به خطر می‌اندازد

نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری : انتقال آب كارون امنیت ملی را به خطر مي‌اندازد

نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: وضعیت آب شرب روستاهای تنگه در شأن مردم این مناطق نیست زیرا اینها بودند که دربرابر رژیم بعثی متجاوز از خاک ایران اسلامی دفاع کردند. آیت‌ا… محسن حیدری نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با حضور در روستاهای تنگه یک، تنگه دو و تنگه سه از توابع آبادان، مشکلات آب شرب این روستاها را از نزدیک مورد بررسی قرار داد.
آیت‌ا… محسن حیدری در بازدید از این روستاها با حضور در جمع مردم این سه روستا مشکلات آنها را جویا شد و پس از توصیه‌های لازم به مسئولان ذی‌ربط، اظهار کرد: وضعیت موجود در شأن مردم این مناطق نیست زیرا این مردم بودند که در برابر رژیم بعثی متجاوز از خاک ایران اسلامی دفاع کردند و بعد از بیش از سی سال از پایان جنگ با مشکلات این چنینی دست و پنجه نرم کنند.
وی افزود: مدیرانی در کار خود موفق خواهند بود و میتوانند به مردم خدمت درخور داشته باشند که با روحیه انقلابی و جهادی با تمام توان کار را انجام دهند. اینگونه مدیران دعای خیر مردم را به عنوان باقیات صالحات خود به همراه خواهند داشت. حیدری تصریح کرد: خوزستان با این حجم از منابع آبی چرا باید در جای جای استان مشکل آب شرب داشته باشیم و تفکر مسئولین مرکزنشین این است که آب خوزستان اضافه است و به خلیج فارس میریزد، این تفکر غلطی است، این آب حق آبه خلیج فارس است و اگر به دریا نریزد آب شور دریا وارد رودخانه میشود و فاجعه محیط زیستی رخ می دهد.
نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: در تمام خوزستان از نظر آب شرب و کشاورزی مشکل وجود دارد و این آب مورد نیاز مردم این استان است. در نتیجه طرح‌های بزرگی که برای انتقال آب خوزستان برای مصارف کشاورزی، صنعت و فضای سبز دیگر استانها غیرقانونی است و خطرات جدی برای خوزستان و کشور و حتی امنیت ملی به همراه خواهد داشت.

درباره نویسنده

7473مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین