سخنگوی ستاد مقابله با کرونا خوزستان : شیوه‌نامه محدودیت‌ها در حال تنظیم است

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا خوزستان : شیوه‌نامه محدودیت‌ها  در حال تنظيم است

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا خوزستان گفت: تنظیم شیوه‌نامه و محدودیت‌های خوزستان توسط دانشگاه علوم پزشکی آغاز شده تا برای اعمال آن‌ها تصمیم‌گیری شود.
رضا نجاتی سخنگوی ستاد مقابله با استان خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همانطور که دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اعلام کرد آمار امروز مبتلایان به کرونا در خوزستان به افراد کم سن‌وسال و کسانی که در چند ماه گذشته به ویروس مبتلا شده‌اند، اختصاص داشته است.
وی افزود: از تمامی مردم خواهشمندیم که برای حفظ جان خود و دیگران پروتکل‌های بهداشتی را بیشتر و‌جدی‌تر رعایت کنند تا شاهد اخبار تلخ و ناگوار نباشیم.
سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان خوزستان گفت: تصمیماتی در ستاد ملی مبارزه با کرونا اتخاذ شد که بر اساس آن برخی از اختیارات به استان‌ها سپرده شده و باتوجه به آنکه خوزستان جز استان‌هایی است که اکثر شهرهایش دچار وضعیت ویژه شده‌اند، قطعا تصمیماتی راجع به محدودیت‌ها گرفته خواهد شد.
وی ادامه داد: تصمیمات اتخاذ شده در ستاد استانی مقابله با کرونا پس از تدوین برای تایید به ستاد ملی ارسال خواهند شد تا دستورات لازم ابلاغ شوند.
رضا نجاتی تصریح کرد: تنظیم شیوه‌نامه و محدودیت‌های خوزستان توسط دانشگاه علوم پزشکی آغاز شده تا برای اعمال آن‌ها تصمیم‌گیری شود.

درباره نویسنده

7473مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین