رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز : کرونا کُشنده تر شده است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز :  كرونا كُشنده تر شده است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: باید بدانیم کرونای امروز از کرونای روزهای نخست خطرناک‌تر است و جوان‌ترها را نیز اسیر می کند.
فرهاد ابول نژادیان در پیامی در صفحه اجتماعی خود نوشت: «با وجود آنکه ویروس در موج فعلی خطرناک‌تر و کشنده‌تر شده اما متأسفیم که این واقعیت را بگوییم که این روزها در شهرها دیگر خبری از ترس و اضطراب روزهای نخست کرونا نیست، طولانی شدن روند اپیدمی رفتارهای بخشی از جامعه را تغییر داده، دیگر برای ماسک و مواد ضدعفونی تقاضای زیادی نمی‌شود، وضعیت قرمز چندان باور نمی‌شود و جاده‌ها پذیرای تعداد بالای مسافران است». همچنین در ادامه آمده است: «فوتی‌های روزانه جان‌ها و امیدهایی هستند که اکنون گویا تنها به یک عدد تبدیل شده‌اند، اعدادی که برای برخی‌ها تکراری شد. مردم عزیز باور داشته باشید این اعداد همیشه روایتگر فوت دیگران نخواهد بود و ممکن است روزی رفتن خود ما و عزیزانمان را خبر دهد. فرسایشی شدن روند اپیدمی انگیزه ما برای مبارزه با کرونا را تضعیف نکند. ما امروز برای رسیدن به روزهای روشن فردا راهی جز مقاومت نداریم. باید بدانیم کرونای امروز از کرونای روزهای نخست خطرناک‌تر است و جوان‌ترها را نیز اسیر می کند».
در پایان این پیام گفته شده است: «دوره چندماهه مبارزه با کرونا موارد زیادی را عوض کرد اما چیزی که عوض نشد فداکاری مدافعان سلامت و وارثان ایثار در خط مقدم محافظت از جان و سلامت مردم است. آنها در این مدت سختی‌های فراوانی به جان خریدند، فرسوده شدند اما هیچگاه پا پس نکشیدند تا پیام آور سلامت باشند. به ثمر نشستن تلاش‌های آنها منوط به مشارکت همه‌ی مردم و نهادها در توجه به مراقبت‌های مهم بهداشتی است؛ امروز یاری گر آنها باشیم شاید فردا دیر شود».
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اعلام کرد : ظرفیت تخت‌های مراقبت‌های ویژه سه بیمارستان رازی، گلستان و سینا در اهواز تکمیل شد.

درباره نویسنده

7473مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین