نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی؛ مسوولان پاسخ گو باشند//جاده های استان خوزستان ایمنی کافی را ندارند

 نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی؛ مسوولان پاسخ گو باشند//جاده های استان خوزستان ایمنی کافی را ندارند

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی با اظهارتاسف از کشته وزخمی شدن بیش از ۲۰ نفر ازشهروندان درحادثه تصادف امروز گتوند ٰگفت: ضعف مدیریت در حوزه راه و شهرسازی و عدم مسوولیت پذیری موجب بروز تصادفات فاجعه بار در راه های استان خوزستان شده است.
[مسوولان پاسخ گو باشند//جاده های استان خوزستان ایمنی کافی را ندارند]
سید محمد سادات ابراهیمی گفت : متاسفانه مقارن ساعت ۷ صبح امروز (دوشنبه) در مسیر دزفول – گتوند و شوشتر در منطقه صالح شهر شهرستان گتوند حادثه تصادف دلخراشی رخ داد که دراثرآن ۱۰ تن از عزیزان ما کشته و ۱۳ نفردیگر نیز مجروح شدند.
سادات ابراهیمی بیان داشت: این حادثه بین دو دستگاه مینی بوس و تریلر روی داده و هنوز مقصر اصلی حادثه مشخص نشده است.
وی با اشاره به اینکه مکاتبات بسیاری در خصوص مشکلات راه های استان خوزستان با وزارت خانه راه و شهرسازی شده است گفت: متاسفانه مسوولان حاضر به قبول مسوولت های خود در این حوزه نیستند.
وی بیان داشت: عرض جاده ای که تصادف امروز در آن انجام شده ۷ متر است در حالی که باید ۹ متر باشد . روکش آسفالت این جاده بسیاری قدیمی و مربوط به ۲۰ سال قبل است و مسوولان این حوزه باید پاسخ گوی مشکلات جاده های استان باشند.
نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: این مسئله ضعف بزرگی در کارنامه مسوولان وزارت راه و شهرسازی است و مدیران این حوزه نسبت به جاده های شریانی بی توجه هستند.
مسوول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: پنج دستگاه آمبولانس از دزفول ، سه دستگاه از گتوند و یک دستگاه از شوشتر برای کمک رسانی به مصدومان حادثه به محل اعزام شدند.
ˈفرهاد سخاوتˈ مسوول روابط عمومی بیمارستان دزفول نیز حال مصدومان منتقل شده به این بیمارستان را وخیم گزارش کرد.
وی اظهار داشت:۱۰ نفر از مصدومان این حادثه تصادف به بیمارستان دزفول منتقل شده اند.
محور دزفول- شوشتر از جمله محورهای حادثه خیز استان خوزستان می باشد که اقدام جدی برای تعریض و ایمن سازی این محور نشده است.
تاکنون چندین حادثه تصادف دراین محور عمدتا بین خودروهای کمپرسی و وانت بارهای کشاورزی رخ داده و تلفات انسانی نیز درپی داشته است .

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین