۱۱ محل استعمال مواد دخانی در اهواز پلمپ شد

11 محل استعمال مواد دخانی در اهواز پلمپ شد

معاون دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اهواز از پلمپ ۱۱ محل استعمال مواد دخانی در این شهرستان خبر داد.
علی اصغرصادقی گفت: در راستای برخورد قانونی با فروشندگان مواد دخانی و پاکسازی مناطق آلوده شهرستان اهواز، سومین مرحله طرح پاکسازی مناطق از عرضه کنندگان مواد دخانی(استعمال قلیان)، در مناطق زیتون کارمندی، فرهنگیان، سید خلف، زیتون کارمندی و کورش به اجرا درآمد.
وی ادامه داد: این طرح با حضور مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان اهواز به همراه ۱۰ اکیپ عمل کننده از یگان امداد و با نظارت معاونت دادسرا، مأموران حفاظت اطلاعات و بازرسی فرماندهی انتظامی این شهرستان به اجرا در آمد و طی آن ۱۲ باب قهوه خانه که اغلب فاقد مجوز بودند، مورد بازرسی قرار گرفت.
صادقی گفت: در این بازرسی ها ۵۰۰ جام قلیان، ۳۵۰ بسته تنباکوی خارجی(میوه ای)، مقادیری آلات قمار و دو قبضه شمشیر کشف و ضبط شد و ۱۱ محل توسط اداره نظارت بر اماکن عمومی شهرستان اهواز پلمب و ۱۰ نفر در این راستا دستگیر شدند.
سرپرست دادسراهای انقلاب و جنایی شهرستان اهواز گفت: عملیات مذکور بدون هیچ گونه خسارت مالی و جانی به پایان رسید و پرونده متهمان در دادسرای اهواز در حال رسیدگی است.
صادقی تصریح کرد: مغازه داران منطقه و افراد حاضر در محل، از این اقدام پلیس و دستگاه قضایی در برخورد با مکان های فساد انگیز تشکر کردند.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین