فرماندار اهواز خبر داد: برگزاری تجمع بزرگ اربعین حسینی در اهواز

فرماندار اهواز خبر داد: برگزاری تجمع بزرگ اربعین حسینی در اهواز

همزمان با اربعین حسینی تجمع بزرگ عاشقان ابا عبدالله الحسین (ع) و اهل بیت مکرمش دراهواز برگزار می شود .
به گزارش روابط عمومی فرمانداری اهواز مهندس فدعمی فرماندار با ذکر این خبر افزود: این مراسم از ساعت ۹ و سی دقیقه صبح روز دوشنبه دوم دی ماه مصادف با اربعین حسینی در جوار حسینیه عاشقان ثارالله در محل چهار راه آیت اله طالقانی برگزار می شود.
وی افزود: دراین روز هیأتهای مذهبی از چهارراه زند به سوی چهارراه طالقانی حرکت نموده و مراسم با قرائت دعای اربعین و اجرای مداحان هیأتهای مذهبی ، حاج صادق آهنگران ونزار قطری برگزار می شود.
وی افزود: تمهیدات لازم جهت برگزاری هر چه باشکوهتر مراسم و پخش زنده از طریق شبکه های تلویزیونی فراهم شده است.
فرماندار اهواز ضمن تقدیر از عملکرد شایسته صدا و سیمای مرکز خوزستان در انعکاس برنامه ها و مراسم ایام محرم افزود: اطلاع رسانی و انعکاس مناسب ضمن نمایش شور حسینی و عشق مردم خوزستان و اهواز به اهل بیت (ع) موجب حضور بیشتر و بهتر مردم دراین مراسم می شود و به همین دلیل همه دستگاههای فرهنگی باید در فراهم آوردن زمینه آن تلاش نمایند.
مسلم رحیمی مدیر کل صدا و سیمای مرکز خوزستان نیز در این جلسه با اشاره به عزیمت پیوسته کاروانهای عاشقان اهل بیت به کربلای معلا برای حضور در مراسم اربعین حسینی گفت: این لطف خداوند متعال به جهان اسلام و تشیع است و باید از این فرصتها برای نمایش عظمت اسلام استفاده کنیم.
وی افزود: انعکاس به موقع و مناسب رسانه ای مراسم باشکوه عزاداری امام حسین (ع) اهمیت ویژه ای دارد و امسال در ایام محرم برای نخستین بار در ۱۴ نقطه مختلف خوزستان پخش زنده تلویزیونی داشتیم که هماهنگی این موضوع بویژه برای نخستین بار کار بسیار دشواری است که به یاری خداوند متعال انجام شد.
مهندس رحیمی تاکید کرد: شهر اهواز ظرفیت قابل توجهی برای تدارک برگزاری مراسم با شکوه و نمایش رسانه ای حضور عظیم مردم عاشق اهل بیت (ع) دارد که نیازمند عزم و همکاری دستگاههای مختلف است و به یاری خداوند و برکت حضور مردم محقق خواهد شد.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین