نظری جویباری: استقلال اکنون دو جای خالی دارد

نظری جویباری: استقلال اکنون دو جای خالی دارد

معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: برای اینکه قضیه ریوالدو مثل جریان توزی نشود قرارداد او را امروز فسخ کردیم.


علی نظری جویباری در مورد فسخ قرارداد باشگاه با ریوالدو اظهار داشت: ما در مورد پرونده ریوالدو به این نتیجه رسیدیم که هرچه زمان بگذرد بدتر می‌شود و فرداروزی او هم مثل توزی به فیفا شکایت می‌کند و آن وقت دیگر نمی‌شد پرونده را جمع کرد به همین دلیل تصمیم گرفتیم که امروز این قرارداد فسخ شود.

وی در خصوص اینکه تکلیف شرایط مالی این قرارداد چه می‌شود، گفت: قرار بر این شد تا روزی که در استقلال بوده پولش را بدهیم که البته او می‌گوید ۳۰ هزار دلار تا کنون دریافت کرده است و البته همیشه حرفش این بوده که اگر فسخ کند چون تا نیم‌فصل نمی‌تواند در تیم دیگری بازی کند باشگاه باید ضرر و زیان او را بدهد اما من هم به او گفتم که خودش نمی‌خواهد در استقلال بماند.

معاون ورزشی استقلال تأکید کرد: با توجه به اینکه ریوالدو خودش تمایلی به همکاری نداشت به او گفتیم که دیگر بحث مالی باقی نمی‌ماند و با توجه به اینکه او از ما جدا شد دیگر کمیته انضباطی در کار نیست.

نظری جویباری در مورد اینکه تکلیف ۵۰هزار دلار دیگری که گفته می‌شود به اسم ریوالدو به او داده شده که می‌شود گفت: ۱۰ هزار دلار که به مدیربرنامه‌های خارجی او رسیده است و تکلیف او روشن است. اما ۴۰هزار دلار دیگر مربوط به مدیربرنامه‌های ایرانی اوست که من نامه آن را به افشارزاده داده‌ام و خود باشگاه باید در این خصوص تعیین تکلیف کند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به جدایی ریوالدو اکنون استقلال دو جای خالی دارد که یکی از آنها سهمیه آزاد ماست اما هنوز مظلومی درخواستی برای جذب بازیکن به ما نداده است.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین