پایان دادن به فتنه ۸۸ محاکمه علنی و همزمان موسوی، کروبی و احمدی‌نژاد است

پایان دادن به فتنه ۸۸ محاکمه علنی و همزمان موسوی، کروبی و احمدی‌نژاد است

نماینده مردم تهران،ری ،شمیرانات و اسلام شهر در مجلس با تاکید براینکه تنها راه پایان دادن به فتنه ۸۸ محاکمه علنی و همزمان موسوی، کروبی و احمدی‌نژاد است،گفت: حصر خانگی طولانی مدت بدون محاکمه توجیه قانونی و شرعی ندارد
به گزارش خبرگزاری خانه ملت، علی مطهری در نطق میان دستور جلسه علنی امروز (یکشنبه ۸ دی ماه) با گرامیداشت سالروز ۹ دی گفت: در این روز راهپیمایی خود جوش اقشار مختلف ملت ایران اعم از هواداران کاندید پیروز و معترضان به نتیجه انتخابات نشانه رشد اجتماعی و سیاسی ملت ایران که قطع نظر از تخلفات دو طرف فتنه به دفاع از اصل نظام جمهوری اسلامی پرداختند.
نماینده مردم تهران،ری ،شمیرانات و اسلام شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جای تاسف است که پس از گذشت ۴ سال از آن ماجرا هنوز مسئله فتنه حل نشده و ورد زبان‌ها است. افزود:بهتر است رئیس قوه قضائیه به جای شعار دادن در مورد فتنه به حل آن بپردازد و حل آن مستلزم وجود یک قوه قضائیه مستقل است، نه قوه‌ای که از این نهاد و آن دفتر و از دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی تاثیر بپذیرد. قوه قضائیه مستقل قوه‌ای است که همه مقامات کشور را در موارد لازم به دادگاه بکشاند و حکم عادلانه صادر کند. این در حالی است که قوه قضائیه ما به عنوان مثال پس از گذشت ۴ سال هنوز نتوانسته تکلیف معاون اول رئیس جمهور سابق را در پرونده بیمه ایران مشخص کند.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین