کنعانی: تمارض من، شایعه ای کذب است

کنعانی: تمارض من، شایعه ای کذب است

مدافع ملی پوش ملوانان می گوید هربازیکنی آرزو دارد پیراهن تیم ملی کشورش را برتن کند بنابراین هیچوقت به اینکه در تیم های ملی نباشد فکر نمی کند.


محمدحسین کنعانی در رابطه با اخیر تیمش در مقابل پدیده و کسب نتیجه تساوی در بازی خانگی گفت: ما در نیمه اول بازی ضعیفی را از خود نشان دادیم، هرچند موقعیتی به حریف ندادیم البته به غیر از یک ضربه پنالتی، اما خودمان هم موقعیتی نداشتیم، در بین دو نیمه با صحبت های کادرفنی و آقای استیلی که یکسری از مشکلات نیمه اول را بیان کردند و فکر می کنم همین موضوع باعث شد در نیمه دوم با وجود اینکه آقای نوری و افشین را نداشتیم بتوانیم حاکم توپ و میدان شویم و بازی بهتری ارائه دهیم.

وی ادامه داد:اگر کمی خوش شانس بودیم و می توانستیم دروازه پدیده را باز کنیم، در این نیمه موقعیت های زیادی ایجاد کردیم و می شود گفت پاشنکو بیکارترین بازیکن این نیمه بود. امیدوارم در بازی های دیگر بتوانیم جبران کنیم و دیگر حداقل هیچ امتیاز خانگی را از دست ندهیم.

کنعانی در رابطه با صحبت هایی مبنی بر خط خوردن وی توسط محمد خاکپور از تیم ملی امید و شایعات مطرح شده در این زمینه گفت: فعلا در این رابطه هیچ حرفی نمی زنم برای دوست ندارم وارد حواشی شوم و از طرف دیگر تمام شایعات در این مورد را رد می کنم و می گویم هرگز چنین حرف هایی مبنی بر تمارض من برای بازی نکردن در تیم ملی امید شایعاتی بی اساس است.

وی ادامه داد: مگر می شود کسی برای تیم ملی کشورش ناز کند؟ من از تیم ملی نوجوانان عاشق پوشیدن پیراهن تیم ملی کشورم بودم و همیشه هم برایم افتخار بوده که برای نام ایران به میدان بروم، تمام این صحبت ها شایعاتی محض است. این روزها هم تمام فکر و ذکرم را روی تیم ملی گذاشته ام و می خواهم کاری کنم که کی روش از دعوت من به تیم ملی پشیمان نشود. از رسانه ها هم می خواهم این قضایا را بزرگ نکنند چون صحت ندارد.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین