تسلط خون‌آشام‌ها بر گیشه سینمایی آمریکا

تسلط خون‌آشام‌ها بر گیشه سینمایی آمریکا

قسمت دوم از انیمیشن سینمایی «هتل ترانسیلوانیا» با شکستن رکورد گیشه سینماهای آمریکا در ماه سپتامبر، توانست در صدر جدول فروش فیلم‌های تعطیلات سه روزه آخر هفته بایستد.

خبرگزاری فارس: تسلط خون‌آشام‌ها بر گیشه سینمایی آمریکا

انیمیشن سینمایی «هتل ترانسیلوانیا ۲» محصول کمپانی سونی که بازیگری چون «آدام سندلر» در آن صدا پیشگی کرده‌ است، با حدود ۴۷ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار فروش توانست رکورد بزرگترین افتتاحیه ماه سپتامبر تاریخ سینمای آمریکا را از آن خود کند.

قسمت اول این فیلم نیز دقیقا سه سال پیش در ماه سپتامبر به نمایش درآمد و در اولین تعطیلات هفته از اکران خود ۴۲ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار فروخت و در نهایت به  ۱۴۸ میلیون و ۳۰۰ هزار دلار فروش در سینماهای آمریکا دست یافت.

در قسمت اول از انیمیشن «هتل ترانسیلوانیا»، دختری خون‌آشام علی‌رغم تمام مخالفت‌های پدرش عاشق پسری می‌شود که انسان است و این دو در نهایت با یکدیگر ازدواج می‌کنند. در قسمت دوم فیلم، این زوج صاحب فرزندی نیمه انسان و نیمه خون‌آشام می‌شوند که جهت داستان فیلم را تاحدودی تغییر می‌دهد.

بنا بر این گزارش، فیلم کمدی «کار ورز» محصول کمپانی «برادران وارنر» نیز با اختلاف بسیاری زیادی، پس از انیمیشن سینمایی «هتل ترانسیلوانیا» در جایگاه دوم جدول فروش ایستاده است.

این فیلم با بازی «رابرت دی نیرو» و «آن هاتاوی» طی سه روز گذشته ۱۸ میلیون و ۲۰۰ هزار دلار فروش کرده است.

همچنین فیلم ترسناک و تخیلی «دوندگان ماز: محاکمه‌های سوزنده» با ۱۴ میلیون دلار فروش در جایگاه سوم جدول فروش قرار دارد.

فیلم‌ سینمایی «اورست» که در افتتاحیه جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز رونمایی شد نیز، با ۱۳ میلیون و یکصد هزار دلار فروش طی سه روز گذشته، در جایگاه چهارم جدول و فیلم سینمایی «توده سیاه» با بازی «جانی دپ»، فیلم دیگری از «کمپانی براردران وارنر» در دومین هفته از اکران خود با ۴۲ میلیون و ۶۰۰ هزار دلار فروش در رده پنجم جدول ایستاده است. این فیلم اخیرا در جشنواره‌ تورنتو به نمایش درآمد و تا حدودی توانست توجه منتقدان به خود جلب کند.

 

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین