عباسی: علیپور مشکلات شخصی را کنار بگذارد

عباسی: علیپور مشکلات شخصی را کنار بگذارد

محمد عباسی در خصوص صحبت علیپور مبنی بر اینکه برای عقد قرارداد با کاظمی باید استعلام بگیرد، معتقد است که به نظر می رسد که آقای علیپور با کاظمی مشکل شخصی دارد.


عباسی گفت: ما استعلام خواهیم گرفت اما نکته جالب برای ما این است که چرا هر موقع فرهاد کاظمی قصد حضور در مشهد را دارد، مشکل پیدا می‌کند. ۷ سال پیش هم این اتفاق تکرار شده بود. آقای کاظمی در همه شهرهای تهران مربیگری می کند و همین دو هفته پیش هم مربی راه آهن تهران بود و هیچ مشکلی نداشت. نمی دانم که چرا هر وقت قرار است او به مشهد بیاید چنین مشکلی به وجود می آید.

او ادامه داد: قرارداد ما با آقای فرهاد کاظمی کاملا بر اصول قوانین و در هیات فوتبال به ثبت خواهد رسید. او هیچ مشکلی ندارد و صحبتهای آقای علیپور هم بدون سند و مدرک بیان می شود و برای همین هم من از او می خواهم که اگر مشکل شخصی با کاظمی دارد با دیده اغماض به این مساله نگاه کند.

وی افزود: آقای کاظمی دو هفته پیش مربی بود چطور ممکن است که الان نتواند مربیگری کند. من به شوخی در یک محفلی گفتم که شاید آقای علیپور حسودی اش می شود که آقای کاظمی قرار است به مشهد بیاید و نزدیک امام رضا باشد که در این صورت ما از ایشان دعوت می کنیم که به مشهد بیاید. آقای کاظمی امشب به مشهد می آید و در تمرینات فردا به بازیکنان معارفه می شود.

عباسی در مورد ادامه همکاری با رمضانی، گفت: آقای رمضانی جزو ارکان اساسی باشگاه سیاه جامگان است. برای همین هم تا روزی که من در سیاه جامگان باشم آقای رمضانی هم در کنار ما خواهد بود. من به او پیشنهاد مدرعاملی را دادم که ایشان نپذیرفت و در نهایت به عنوان قائم مقام باشگاه به کار خودش ادامه می دهد. تمام مذاکرات با آقای کاظمی را هم خود آقای رمضانی انجام داده است.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین