استاندار خوزستان: استفاده از ظرفیت ها وپتانسیل های بومی استان برای رسیدن به توسعه ضروری است

 استاندار خوزستان: استفاده از ظرفیت ها وپتانسیل های بومی استان برای رسیدن به توسعه ضروری است

استاندار خوزستان با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های بومی استان در فرآیند توسعه، بر پیگیری و اجرایی کردن طرح جامع غدیر که در سال ۱۳۸۹ بدستور مقام معظم رهبری تدوین شد تاکید کرد.
به نقل از روابط عمومی استانداری خوزستانˈ عبدالحسن مقتداییˈ درنشست هم اندیشی با نمایندگان خوزستان در مجلس، معاونان و مشاوران استانداری که با حضور ˈآیت الله موسوی جزایریˈ نماینده ولی فقیه در خوزستان، لزوم به کارگیری روشهای نوین برای بهره مندی از ظرفیت ها و فرصتهای این استان برای تحقق توسعه در منطقه تاکید کرد.
وی با بیان فراهم بودن زمینه فعالیت و کار در استان خوزستان گفت: کارگروه حاضر که متشکل از افراد متخصص و با تجربه است می تواند در راستای برون رفت از معضلات و مشکلات بسیار مثمر ثمر باشد.
استاندار خوزستان بر پیگیری و اختصاص سهم دو درصدی خوزستان از نفت، حل تعارضات موجود در سرمایه گذاری های استان با استفاده از راهکارهای قانونی برای برون رفت از رکود اقتصادی تاکید کرد.
مقتدایی در ادامه به ضرورت تشکیل کمیسیون هایی برای حل مشکلات و معضلات استان در حوزه های اشاره کرد و افزود: این کمسیون ها می توانند مشکلات مختلف را شناسایی و برای مرتفع کردن آنها راهکار سنجی کند که امیدواریم در جلسات بعدی کمیسیونهای مربوطه تشکیل شوند.
در ادامه نیز نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی به بیان مشکلات حوزه انتخابی خود پرداختند.
درپایان حضرت آیت ا… موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان ضمن مناسب ارزیابی کردن جلسه کارگروه به حرکت در راستای تحقق نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری به حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی تاکید کرد.
وی استفاده از ظرفیت های بخش خصوصی و کمک به دولت از این طریق را راهکاری مهم در راستای حل معضلات اقتصادی استان خوزستان دانست.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین