مطهری: تمام گل هایم را به هادی تقدیم می‌ کنم

مطهری: تمام گل هایم را به هادی تقدیم می‌ کنم

مهاجم جوان و گلزن تیم‌ملی امید هر دو گل تیم‌ملی را در بازی مقابل عربستان به ثمر رساند. او غیر از این دو گل موقعیت‌های زیادی نیز داشت.


ارسلان مطهری در مورد شرایط تیم‌ملی امید در مسابقات غرب آسیا گفت‌وگویی انجام داد.

اگر باهوش بودیم، ۵ گل می‌زدیم

بازی خوبی بود، موقعیت زیاد داشتیم ولی از دوتای آن بیشتر نتوانستیم استفاده کنیم. فکر می‌ کنم که کمی هم باهوش نبودیم. اگر می‌توانستیم کمی باهوش‌تر عمل کنیم و آنقدر خودمان را خسته و برای گلزنی عجله نکنیم. می‌توانستیم خیلی بیشتر از این‌ها به حریف گل بزنیم و با ۴، ۵ گل از زمین بیرون بیاییم ولی متاسفانه باهوش عمل نکردیم.

بحرینی‌ها مدام خودشان را روی زمین می‌انداختند

سر اشتباهات فردی هم بازی از دستمان خارج شد. البته شرایط آب‌وهوا هم بی‌تاثیر نبود و جو خیلی‌خیلی سنگین بود. تیم‌های عربی با اینکه خودشان به این شرایط آب‌وهوایی عادت دارند باز هم دچار مشکل می‌شوند. مثل بازی با بحرین که بازیکنانشان هر ۳، ۴ دقیقه یک بار خودشان را روی زمین می‌انداختند. پای بعضی‌هایشان می‌ گرفت، بعضی‌هایشان خسته بودند و بقیه نفسشان می‌گرفت ولی ما خدا را شکر با وجود اینکه به آن شرایط آب‌وهوایی عادت نداشتیم عملکرد بهتری نسبت به حریف داشتیم. از طرفی این قضیه باعث شد از دقیقه ۶۰، ۷۰ به بعد عملکرد ما پایین‌تر بیاید و قطعا بی‌تاثیر نبود.

می‌توانستیم خیلی بهتر از این‌ها باشیم

خیلی حیف نشد نتوانستیم عربستان را شکست دهیم. می‌توانستیم ۴، ۵ گل صددرصد به آنها بزنیم ولی از طرفی هم باهوش عمل نکردیم و بی‌تجربیگی کردیم. اگر کمی باهوش‌تر عمل می‌کردیم می‌توانستیم خیلی بهتر از این‌ها نتیجه بگیریم و حتی گل هم نمی‌خوردیم. البته این را هم در نظر بگیرید استراحت ما خیلی کمتر از عربستانی‌ها بود. ما تا روز دوازدهم ۲ بازی انجام دادیم در حالی که عربستان استراحت کرد.
این دو گل می‌توانست بیشتر هم بشود
خدا را شکر می‌کنم توانستم ۲ گل بزنم و اول بازی کمی فشار از رویمان کمتر شد. البته من کمترین کار را انجام دادم و تلاش بچه‌ها را به ثمر رساندم ولی حیف شد که نبردیم. این ۲ گل می‌توانست بیشتر هم بشود. نه از طرف من بلکه از طرف سایر بچه‌ها. کل بازیکنان موقعیت‌های زیادی داشتند.

یاد هادی در قلب تمام مردم ایران می‌ ماند

اوایل که به نفت آمده بودم، هادی در نفت بازی می‌کرد از جهتی هم ایشان نه تنها از نظر فنی بلکه از لحاظ اخلاقی هم خیلی خیلی خوب بود. از جهتی هم فکر می‌کنم فوت هادی کل فوتبال ایران را ناراحت کرد و یک شوک بزرگ بود. ما صبح بیدار شدیم و در سایت‌ها خواندیم این اتفاق برای آقای هادی افتاد؛ اصلا باورمان نمی‌شود و فکر می‌کردیم کسی دارد با ما شوخی می‌کند. من که خودم هنوز هم باور نمی‌شود، این اتفاقا واقعا ناراحت‌کننده است، هر گلی که در این مسابقات بزنم به هادی تقدیم می‌کنم و این کوچکترین کاری است که در مقابل این انسان خوب و با اخلاق فوتبالمان می‌ توانم انجام دهم. کمترین کاری که می‌ توانستم بکنم این بود که گلم را به هادی تقدیم کنم چون کار دیگری از دستمان بر نمی‌ آید حداقل می‌ توانیم یاد هادی را با این کار ها زنده نگه داریم درصورتی که نیازی به این کار نیست زیرا یاد او در قلب تمام ایران می‌ ماند.

انتظارات از من بالاست

 در باشگاه نفت از لحاظ گلزنی کمی تحت فشار بودم ولی در تیم‌ملی نه زیرا در تمام اردو ها گل زده ام ولی در بازی های باشگاهی تحت فشار بودم چون گل نزدم و انتظارات بخاطر عملکرد پارسال کمی از من بالا رفت ، این دو گلی که زدم واقعا به من روحیه داد.هر مهاجمی اول از همه باید بازی کند و بعد هم گل بزند، برای یک مهاجم گل بهترین تسکین دهنده است. هر مهاجمی گل بزند فشار رویش کمتر می‌ شود.

۹۹ درصد قهرمان می‌ شویم

سخت ترین بازیمان با عربستان بود و فکر نمی‌ کنم تیمی در سطح آن ها در این رده وجود داشته باشد البته بعد از تیم ما ولی اگر به مرحله بعد برویم شک ندارم که قهرمان می‌ شویم اگر به مرحله بعدی راه پیدا کنیم ۹۹ درصد قهرمان هستیم.

پتانسیل صعود به المپیک را داریم

ما به صعود به المپیک خیلی خوش بین هستیم نه من بلکه همه بچه ها، از پتانسیل بالایی نیز برخوردار هستیم، فوتبال خوبی بازی می‌ کنیم باید تمام تمرکزمان را روی بازی های مقدماتی المپیک بگذاریم تا بهترین نتایج را بگیریم چون این وظیفه روی دوش ماست و باید به بهترین شکل انجام دهیم سخت است ولی غیر ممکن نیست کادرفنی و بازیکنان خوبی داریم.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین