زینالی: سایپا با نتیجه گیری پرطرفدار می شود

زینالی: سایپا با نتیجه گیری پرطرفدار می شود

هافبک سایپا می‌گوید امسال قصد دارند کاری انجام دهند که نگاه‌ها را سمت تیم خود برند.


علی زینالی در مورد عملکرد سایپا در ۷ هفته سپری شده در لیگ گفت: ما ۴ برد، یک تساوی و ۲ شکست آوردیم و می‌توانستیم خیلی بهتر از این‌ها باشیم. در ۲ بازی سخت و نفس‌گیر یعنی دیدار با تیم‌های پرسپولیس و فولاد امتیاز کسب کردیم. بعد از تعطیلات هم با ذوب‌آهن بازی داریم و ان‎شاءالله بازی را ببریم و جایگاه خوبی در جدول کسب کنیم.

او در مورد اینکه سایپا به واسطه کم هوادار بودنش تیم مظلومی محسوب می‌شود و از چشم‌ها به دور است، ادامه داد: تیم‌هایی مثل سپاهان، استقلال و غیره در این چند ساله به خاطر نتایجی که نگرفتند و قهرمانی‌هایی که آورده‌اند در چشم هستند. اگر برای ما هم چنین اتفاقی بیافتد و تیم‌مان به بالای جدول راه پیدا کند، هم طرفدار پیدا می‌کنیم و هم دیده می‌شویم. تیم‌های تهرانی معطوف به استقلال و پرسپولیس هستند و از گذشته همین‌طور بود و تیم‌هایی مثل ما، راه‌آهن و نفت‌تهران طرفدار نداشتیم. بخشی از آن به کار فرهنگی مربوط می‌شود و بخش دیگرش به نتیجه‌گیری باشگاه‌ها.

بازیکن نارنجی‌پوشان در مورد وقفه‌ای که در لیگ افتاده نظرش را اینگونه بیان کرد: وقفه اولی که در لیگ افتاد به نفع ما شد زیرا در دو بازی بعد از آن نتیجه گرفتیم و روی نقاط ضعف و قوت‌مان کار کردیم و ۲ بازی جام‌حذفی‌مان را نیز بردیم. ان‎شاءالله وقفه دوم نیز مفید باشد و ما بتوانیم ضعف‌هایمان را پوشش دهیم. تیم‌مان نسبت به سال گذشته خیلی بهتر است. نباید اجازه دهیم امسال مثل ۲ سال اخیر سخت بگذارد. با بچه‌ها همدل هستیم که بتوانیم بهترین نتایج را کسب کنیم. بازیکنانی که اضافه و بازیکنانی که حفظ شده‌اند شکیله خوبی دارند.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین