مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان خبر داد؛ برگزاری همایش ملی بررسی راهکارهای توسعه و افزایش بهره‌وری در تعاونی‌های خوزستان

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان خبر داد؛ برگزاری همایش ملی بررسی راهکارهای توسعه و افزایش بهره‌وری در تعاونی‌های خوزستان

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان از برگزاری همایش ملی بررسی راهکارهای توسعه و افزایش بهره‌وری در تعاونی‌های استان در اسفندماه سال جاری خبر داد.

خبرگزاری فارس: برگزاری همایش ملی بررسی راهکارهای توسعه و افزایش بهره‌وری در تعاونی‌های خوزستان

هوشمند صفائی اظهار کرد:‌ همایش ملی بررسی راهکارهای توسعه و افزایش بهره‌وری در تعاونی‌های خوزستان ۱۸ اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی، محورهای برگزاری این همایش را ‌راهکارهای ارتقای بهره وری در تعاونی‌های استان، نقش تعاونی‌های محلی در جلب مشارکت مردمی و توسعه عدالت، تعاونی‌های مرزی و تاثیر آنها در ارتقای بهره‌وری و مشارکت مردمی، نقش تعاون در مشارکت بانوان و جوانان، تعاون، کارآفرینی و اشتغال و نقش تعاون در افزایش صادرات عنوان کرد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان ادامه داد: علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سایت www.simadanesh.com و ثبت نام در این همایش، مقاله‌های خود را از ۲۰ مهرماه جاری تا ۲۰ دی ماه امسال برای شرکت در این همایش ارسال کنند.

صفائی در پایان بیان کرد: این همایش به همت مؤسسه عالی سیمای دانش برگزار خواهد شد.

 

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین