در دیدار با روسای شعب بنیاد مسکن استان صورت گرفت؛ انتقاد آیت‌الله جزایری از محرومیت‌ برخی روستاهای خوزستان

در دیدار با روسای شعب بنیاد مسکن استان صورت گرفت؛ انتقاد آیت‌الله جزایری از محرومیت‌ برخی روستاهای خوزستان

نماینده ولی فقیه در خوزستان از برخی محرومیت‌ها و فقدان خدمات زیربنایی در مناطق حاشیه‌ای شهرها و روستاهای استان انتقاد کرد.

خبرگزاری فارس: انتقاد آیت‌الله جزایری از محرومیت‌ برخی روستاهای خوزستان
آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری صبح امروز در دیدار با مدیران و روسای شعب بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان که به مناسبت روز روستا صورت گرفت اظهار کرد: ما در نظام اسلامی کار و زندگی می‌کنیم بنابراین باید اقدامات را بر مبنای معیارهای اسلامی انجام دهیم.

وی افزود: در این راستا عدالت محوری به عنوان یکی از معیارهای اسلامی باید مورد توجه قرار گیرد زیرا اگر مشکلات روستاها حل شود در واقع مشکل شهرها حل شده است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان تصریح کرد: هنگامی که روستاها دارای امکانات باشند روستاییان مهاجرت نمی‌کنند و در نتیجه به شهرها فشار سنگین در ابعاد مختلف اجتماعی، اقتصادی و سایر حوزه‌ها وارد نمی‌شود.

موسوی جزایری با تاکید بر اینکه امکانات، قابلیت‌ها و ظرفیت‌های استان باید به گونه‌ای مورد استفاده قرار بگیرند که نقاط محروم و کمتر برخوردار به سمت توسعه و پیشرفت سوق پیدا کنند افزود: در خدمت رسانی به روستاها، بنیاد مسکن پیشتاز بوده ولی دیگر دستگاه‌های اجرایی نیز باید خدمت رسانی به روستاهای محروم را شتاب دهند.

وی با تقدیر از اقدامات عمرانی و خدماتی بنیاد مسکن در رفع محرومیت‌ها و جبران عقب ماندگی روستاهای استان، در عین حال از برخی محرومیت‌ها و فقدان خدمات زیربنایی در مناطق حاشیه‌ای شهرها و روستاها انتقاد کرد.

امام جمعه اهواز عنوان کرد: نباید اجازه داد بدخواهان با توسل به برخی اقدام های فریبکارانه چنان القا کنند که کارهای صورت گرفته تبعیض آمیز و خلاف عدالت بوده است.

وی خاطرنشان کرد: عدالت اجتماعی یعنی اینکه جوامع روستایی، عشایری و شهری به عنوان انسان‌های مورد تکریم الهی از مواهب و فرصت‌های لازم برخوردار باشند تا بتوانند با تکیه بر نیروی انسانی جوان در راه تولید و اقتصاد مقاومتی گام بردارند و مطمئنا اعطای وام‌های بی‌بهره و کم‌بهره می‌تواند به رونق اقتصادی و تولید در این مناطق کمک کند.

موسوی جزایری در پایان متذکر شد: در گذشته اتفاقاتی رخ داده و امروز باید جبران کرده و حربه تبلیغاتی را از دست بدخواهان و دشمن گرفت و بدون منت به مردم خدمت کرد.

 

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین