انگلستان خواستار پیوستن روسیه به ائتلاف مبارزه با داعش شد

انگلستان خواستار پیوستن روسیه به ائتلاف مبارزه با داعش شد
نخست وزیر انگلستان از روسیه خواست تا برای مبارزه با تروریست های داعش به آمریکا و انگلستان ملحق شود.

«دیوید کامرون» نخست وزیر انگلستان که به دنبال جلب رضایت پارلمان کشور برای تعرض نظامی به سوریه است از دولت مسکو خواست تا در جنگ علیه داعش به انگلستان و آمریکا بپیوندد.

کامرون با انتقاد از روسیه به دلیل حمایت از «بشار اسد» رئیس جمهوری سوریه مدعی شد: از مسکو می خواهم که مسیر خود را تغییر داده و به ما ملحق شود. اما بداند که امنیت منطقه در گرو یافتن جایگزینی مناسب برای اسد است.

جالب آنکه دولت لندن در مواجهه با حملات موفقیت آمیز جنگنده های روسی به مواضع داعش که از چهارشنبه هفته گذشته در سوریه آغاز شده، تناقض گویی آشکاری را در پیش گرفته است. در حالیکه کامرون اقدامات نظامی روسیه را زیر سؤال می برد، «فیلیپ هاموند» وزیر امور خارجه انگلستان از موافقت کشورش با حضور اسد در راس دولت انتقالی برای مدتی نامعلوم خبر داد.

به گفته هاموند، اگر پایان گرفتن بحران سوریه به تداوم دولت دمشق وابسته است، اسد می تواند برای یک دوره سه ماهه و یا حتی بیشتر در راس قدرت باقی بماند.

وی اذعان داشت: اگر حل بحران سوریه در گرو پذیرش اسد برای یک دوره زمانی (محدود) است، من واقعا اهمیتی نمی دهم که این دوره سه روز، سه ماه، سه سال و یا حتی بیشتر به طول بیانجامد.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین