آیت‌الله موسوی جزایری: حوزه‌های علمیه و طلاب از لشکرهای امام زمان(عج) هستند

آیت‌الله موسوی جزایری: حوزه‌های علمیه و طلاب از لشکرهای امام زمان(عج) هستند

نماینده ولی فقیه در استان گفت: حوزه‌های علمیه و طلاب از لشکرهای امام زمان(عج) هستند.

خبرگزاری فارس: حوزه‌های علمیه و طلاب از لشکرهای امام زمان(عج) هستند

آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری صبح امروز در مراسم عمامه‌گذاری طلاب این شهرستان اظهار کرد: حوزه علمیه رامهرمز یکی از حوزه‌های علمیه موفق استان است و مطمئنا در آینده مجتهدینی در این حوزه‌ها طلوع کرده که در سطح استان و کشور خواهند درخشید.

وی ادامه داد: افتخار ما در کشور جمهوری اسلامی فرمانبرداری از امیرالمومنین و اولیای معصومش و اسلام ناب محمدی است تا پرچم ولایت علی(ع) در سراسر عالم به اهتزاز درآید.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به واقعه غدیر عنوان کرد: آنانی که بیعت غدیر را شکستند، ضرر کردند ولی ملت رشید و بیدار ایران به این بیعت پایبند و وفادار هستند.

وی همچنین عنوان کرد: اطراف ما، تمام کشورها در آتش فتنه می‌سوزند اما نوک پیکان مبارزه با استکبار، ایران است.

امام جمعه اهواز اضافه کرد: اگر امروز بیداری اسلامی در منطقه و جهان در حال شکل گیری و گسترش است، همه به برکت ولایت فقیه و داشتن یک رهبر شجاع، آگاه و قدرتمند است.

موسوی جزایری در پایان بیان کرد: حوزه‌های علمیه و طلاب از لشکرهای امام زمان(عج) هستند و ملت ایران در ظل عنایات پرچم امام عصر(عج) قرار دارد که باید از آن حفظ و حراست کنیم.

در مراسم عمامه گذاری طلاب رامهرمز، امام جمعه، فرماندار، روحانیون، مسولان شهری و مردم متدین و نماز گذار حضور داشتند که ۹ نفر از طلاب این شهرستان ملبس به لباس روحانیت شدند.

 

درباره نویسنده

7473مطلب نوشته است .

One Comment on “آیت‌الله موسوی جزایری: حوزه‌های علمیه و طلاب از لشکرهای امام زمان(عج) هستند”

  • ورد پرس پارسی wrote on 24 تیر 1395 0:33

    از شما دوستان و بازدید کنندگان گرامی وب سایت دعوت می کنم از وب سایت ما و قالب های حرفه ای سازمانی ، خبری ، شرکتی ، تفریحی ، دانشگاهی ، افزونه های وردپرسی ، مقالات و آموزش های وردپرسی اون دیدن نمایید.
    در زیر چند پیشنهاد برای وب سایت شما دارم که می تواند در بهتر شدن اون به شما کمک بسیار زیادی کند و تاثیر فوق العاده ای روی سئو و تعداد بازدید شما خواهد داشت.

    مورد اول: افزونه تگ کردم خودکار مطالب (بالا بردن سئو و بازدید)
    برای سئو سایت و رتبه شما در موتور های جستجوی گوگل و.. افزونه تگ کردن خودکار مطالب رو بهتون پیشنهاد میکنم که در صورت تنظیم و استفاده درست از اون می تواند شما رو توی ردیف اول نتایج جستجوی مربوط به سایت و شهر و استان خودتون قرار بده.
    افزونه تگ کردن خودکار مطالب یکی از بهترین افزونه هایی است که می تواند در بالا بردن سئو و بازدید وب سایت به شما کمک کنه. بیشتر صاحبان وب سایت ها از قرار دادن برچست یا تگ برای مطالب خودشون به دلایل مختلفی مثل عدم اطلاع از مهم بودن این موضوع ، مقداری زمانبر بودن و صرف وقت برای قرار دادن برچسب ، یا فراموش کردن و … خودداری می کنند. اما باید بدانید همین کار ساده می تواند بازدید و سئو وب سایت شمارو بصورت چشم گیری بالا ببره.
    این افزونه می تواند کار برچسب گذاری را برای شما به سادگی و در کمترین زمان ممکن انجام دهد، قانون کار این افزونه به این شکل است که شما بعد از نصب افزونه کلمه یا کلماتی رو به افزونه معرفی می کنید که در صورت وجود داشتن کلمه مورد نظر در متن و یا عنوان مطالب کلمات مشخص شده دیگری را به عنوان برچسب اون مطلب بصورت خودکار قرار می دهد. یا اینکه اگر شما مطالبی از قبل دارید و برچسب گذاری نکردید می توانید با این افزونه کلیه مطالب رو برچسب گذاری کنید. این افزونه مفید و کار آمد رو به کلیه دوستان پیشنهاد می کنم.
    اطلاعات بیشتر»
    http://wpparsi.ir/افزونه-تگ-کردن-خودکار-مطالب/

    مورد دوم: ایجاد نسخه موبایلی سایت (بالا بردن بازید)
    احتمالا همه شما تا بحال خیلی توی موتورهای جستجو و وب سایت های مختلف به دنبال افزونه و ابزاری بودید که بتوانید به سادگی با استفاده از اون قابلیت نسخه موبایل رو به وب سایت وردپرسی خودتون بدید اما معمولا افزونه مناسبی برای اینکار پیدا نکردید و در این راه موفق نبودید. افزونه موبو تم کاملا ایرانی بوده و طبق نیازهای کاربران ایرانی طراحی و آماده سازی شده. با استفاده از این افزونه می توانید قابلیت نسخه موبایل رو به وب سایت وردپرسی خود بدید و به راحتی اون رو کنترل کنید.
    این افزونه یکی از بهترین و کاربردی ترین افزونه های فارسی ساخت نسخه موبایل سایت می باشد ، بصورتی که عملکرد این افزونه کاملا خودکار و هوشمند می باشد ، این افزونه کاربرانی که با تلفن های همراه هوشمند خود وارد سایت شده اند را شناسایی کرده و نسخه بهینه شده سایت برای تلفن های آنان را آماده و نمایش می دهد. این افزونه با در اختیار گذاشتن ابزارهایی در بخش مدیریت سایت قابلیت کنترل و مدیریت هرچه بهتر نسخه موبایل سایت را در اختیار شما قرار می دهد. توجه داشته باشید نسخه موبایل سایت می تواند تاثیر فوق العاده ای روی بازدید وب سایت شما داشته باشد.
    اطلاعات بیشتر»
    http://wpparsi.ir/افزونه-موبو-تم/
    دمو افزونه موبو تم»
    http://gozarnews.ir

    نکته: در صورت خرید افزونه موبو تم به همراه افزونه تگ کردن خودکار مطالب تا ۲۰درصد روی هر دو تخفیف داده خواهد شد….

    مورد سوم: ایجاد صفحه پرینت مطالب
    برای صفحه پرینت اخبار سایتتون هم قالبی برای اون داریم که در صورت تمایل می توانید از اون استفاده کنید و کاربر مطالب رو به شکل زیبا و مرتب می تواند روی کاغذ چاپ کند. برای مشاهده دمویی از این صفحه پرینت مطالب به آدرس زیر بروید و یکی از مطالب سایت رو باز کرده و دکمه پرینت مطلب رو بزنید تا صفحه پرینت رو بتوانید ببینید.
    http://maroofilam.ir

    مورد چهارم: انتخاب قالبی زیبا و حرفه ای با سئو بالا
    همیشه برای وب سایت های خود سعی کنید از بهترین و زیباترین قالب ها و طرح های روز استفاده کنید، و در عین زیبایی باید به لود سریع سایت و سئو بودن قالب و سایر امکانات مورد نیاز برای سایتی که راه اندازی کردید هم دقت داشته باشید چون همه این موارد خود باعث افزایش بازدید و جذب بازدید کننده وب سایت خواهند شد. پس از همین حالا شروع کنید و سایت خود را ارتقاء دهید. برای مشاهده قالب های حرفه ای و زیبا به وب سایت ما مراجعه نمایید.
    http://wpparsi.ir

    برترین قالب های پیشنهادی
    قالب های خبر ، اطلاع رسانی و سازمانی زیر رو به شما پیشنهاد می کنم.
    ۱٫ http://wpparsi.ir/قالب-خبری-کلمه/
    ۲٫ http://wpparsi.ir/قالب-خبری-داریا-نیوز/
    ۳٫ http://wpparsi.ir/قالب-خبری-رجا/
    ۴٫ http://wpparsi.ir/قالب-خبری-معیار/
    ۵٫ http://wpparsi.ir/قالب-خبری-میهن-نیوز/
    ۶٫ http://wpparsi.ir/قالب-سازمانی-هلال-۳/
    ۷٫ http://wpparsi.ir/قالب-خبری-زاگرس/
    ۸٫ http://wpparsi.ir/قالب-خبری-تیتر-نیوز/
    ۹٫ قالب های بیشتر در فروشگاه سایت…

    مورد پنجم: افزونه لینک نگار
    شما به استفاده از این افزونه می توانید مکان هایی را روی تصویر مورد نظر خود مشخص کرده و آن را به مطالب،برگه ها و یا لینک های دلخواه پیوند دهید و یا اینکه پیامی را نمایش دهید (مثال: لینک مطالب صفحه روزنامه مجله یا کاتالوگ شرکتی شما به صفحه یا متن اصلی در سایت و موارد دیگر…). برای درک بهتری از افزونه لینک دمو آنلاین این افزونه را که برای پیوند صفحه یک روزنامه به صفحه خبر موجود در سایت استفاده شده مشاهده بفرمایید:
    http://seraj24.ir/fa/magazine/540/
    برای تهیه این افزونه می توانید از طریق ایمیل زیر با ما مکاتبه نمایید، توجه داشته باشید فروش این افزونه با تخفیف بصورت محدود می باشد پس این فرصت را از دست ندهید.
    http://wpparsi.ir/افزونه-لینک-نگار/

    info@wpparsi.ir
    http://www.wpparsi.ir

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین