کاظم بلوچی: برای اولین بار نقش منفی بازی کردم/ در «آمین» با یک پهلوان به نام ساعی روبرو بودم

کاظم بلوچی: برای اولین بار نقش منفی بازی کردم/ در «آمین» با یک پهلوان به نام ساعی روبرو بودم

کاظم بلوچی گفت: برای نخستین بار در «آمین» نقش منفی بازی کردم دلیل پذیرش این نقش هم فراز و نشیب های زیادی بود که در کاراکتر همایون تمدن وجود داشت.

خبرگزاری فارس: برای اولین بار نقش منفی بازی کردم/ در «آمین» با یک پهلوان به نام ساعی روبرو بودم

کاظم بلوچی که در این مجموعه تلویزیونی شاید برخلاف کارهای قبلی اش نقش آدم بده سریال را بازی می کند درباره مجموعه تلویزیونی آمین می گوید: من در این سریال در کاراکتر همایون تمدن ایفای نقش می کنم که در باند تبهکاران به نوعی پدر خوانده خلاف کاران است و این برای نخستین باری است که در سابقه بازیگری، در نقش منفی ظاهر شدم دلیل پذیرش این نقش هم فراز و نشیب هایی زیادی بود که در کاراکتر همایون تمدن وجود داشت و امیدوارم بینندگان از بازی من و در مجموع از این سریال راضی باشند و بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند.

او افزود: آمین کاری پلیسی است که سعی شده در آن بخشی از فعالیت ها و عملیات های نیروی محترم انتظامی را در مبارزه با اشرار و خلافکاران و تامین امنیت و آرامش مردم به نمایش بگذارد.

کارگردان سریال عیاران ضمن ابراز رضایت از بازی در سریال آمین اظهار داشت: این سریال از صحنه های اکشن زیادی برخوردار است که من فکر می کنم شاید برای اولین بار باشد که در یک مجموعه تلویزیونی، به این اندازه صحنه های تعقیب و گریز و اکشن وجود داشته باشد که باید بگویم در بازسازی این صحنه ها علاوه بر گروه بدلکار حرفه ای که خالق این صحنه ها بودند، دوستان ما در نیروی انتظامی هم در ثبت این تصاویر خیلی به گروه کمک کردند.

کاظم بلوچی که در سریال آمین اولین کار پلیسی را هم در نقش منفی تجربه می کند درباره تاثیرات منفی که توقف یک ماهه پروژه آمین و اتفاقاتی که منجر به تغییر کارگردان شد هم گفت: به هر حال این اتفاقات لطماتی را به پروژه وارد کرد چرا که هر عزیزی که کارگردانی سریالی را بر عهده می گیرد ایده ها و نگاه های مربوط به خودش را دارد و وقتی به هر دلیلی کارگردان دیگری پروژه را وسط کار بدست می گیرد یکسری از کارها تغییر می کند که البته بهرنگ توفیقی خیلی سعی کرد که این اتفاق رخ ندهد و تلاش کرد مسیر قصه را طبق دکوپاژی که منوچهر هادی پیش بینی کرده بود ادامه دهد و پیش ببرد.

بازیگر فیلم رویای سینما در خصوص حضور هادی ساعی در سریال آمین و تجربه همکاری با او یادآور شد: یکی از شانس های من در این سریال این بود که با بازیگران خیلی خوبی کار کردم و شانس بزرگترم این بود که با پهلوان هادی ساعی هم بازی شدم. در فرهنگ ایرانی و سنتی ما همیشه پدربزرگ ها و مادر بزرگ ها قصه پهلوانان را برای ما تعریف می کردند و ما هم در ذهنمان پهلوانی را می ساختیم و به او علاقه مند می شدیم. خوشبختانه در سریال آمین با کسی روبرو شدم که یک پهلوان نامی بود که افتخارات فراوانی برای این مملکت به ارمغان آورده بود. من هیچوقت آن مسابقه ای را که به کسب نخستین مدال طلای بازیهای المپیک توسط هادی منجر شد را فراموش نمی کنم که اشک در چشمانم جمع شده بود به هرحال خوشحالم که با هادی کار کردم و باور کنید همانگونه که در ذهنم معرفت پهلوانی را پرورش داده بودم، آن را در شخصیت هادی ساعی مشاهده کردم، او انسان بسیار متواضع و با معرفتی است و امیدوارم در این مسیری که وارد شده موفق باشد.

کاظم بلوچی در پایان افزود: تا چند روز قبل تئاتری را در فرهنگسرای نیاوران روی صحنه داشتیم به نام «مرده های بدون کفن و دفن» به کارگردانی منوچهر هادی که البته نمایش آن به اتمام رسیده است و در حال حاضر هم مشغول نگارش فیلمنامه دو مجموعه تلویزیونی پلیسی و اجتماعی هستم که با اتمام آن و با موافقت مسولان سیما بعنوان کارگردان کار را شروع خواهم کرد.

مجموعه تلویزیونی آمین به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی، با مشارکت نیروی انتظامی در ۱۹ قسمت ۴۵ دقیقه ای تولید شده است که از شنبه تا چهارشنبه هر شب ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک سیما به روی آنتن می رود.

 

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین