«پن» ۱۵۰ میلیونی سازندگانش را ناامید کرد/ فیلم «ریدلی اسکات» صدرنشین ماند

«پن» ۱۵۰ میلیونی سازندگانش را ناامید کرد/ فیلم «ریدلی اسکات» صدرنشین ماند

در تعطیلات سه روز گذشته، پروژه عظیم سینمایی «پن» اکران و تنها ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار فروخت و در مقابل فیلم سینمایی «مریخی» ساخته «ریدلی اسکات» همچنان موفق در صدر جدول فروش ایستاد.

خبرگزاری فارس: «پن» ۱۵۰ میلیونی سازندگانش را ناامید کرد/ فیلم «ریدلی اسکات» صدرنشین ماند

فیلم سینمایی «پن» به کارگردانی «جو رایت» از سه روز گذشته در سینماهای آمریکا به نمایش درآمده و علی‌رغم بودجه عظیم ۱۵۰ میلیون دلاری که صرف ساخت آن شده بود و همچنین انتظار سازندگانش، در اولین هفته از اکران خود چندان موفق ظاهر نشد.

این فیلم حادثه‌ای تخیلی طی سه روز گذشته ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار در گیشه سینماهای آمریکا فروخته و اکنون در جایگاه سوم جدول فروش قرار گرفته است. به نظر می‌رسد که این فیلم نتواند سال ۲۰۱۵ را برای کمپانی «برادران وارنر» چندان موفقیت آمیز به اتمام برساند.

«پن» داستان پسربچه ۱۲ ساله یتیمی است که وارد دنیای خیالی ناکجا‌آباد می‌شود، دنیایی پر از سرگرمی و شادی و در عین حال خطرناک و پرچالش. «پن» در آنجا تبدیل به قهرمانی می‌شود که همه او را به نام «پیتر پن» می‌شناسند.

در این فیلم بازیگرانی چون «لوی میلر»، «هیو جکمن» و «گارت هدلانت» ایفای نقش کرده‌اند.

در این میان فیلم سینمایی «مریخی» به کارگردانی «ریدلی اسکات» و بازی «مت دمون» که از همان روز اول اکران، در گیشه موفق ظاهر شد، در سه روز گذشته ۳۷ میلیون دلار فروخت و به دین ترتیب فروش کلی خود را به ۱۰۸ میلیون و ۷۰۰ هزار دلار رساند.

این فیلم که اکنون در صدر جدول فروش قرار گرفته است، داستان فضانوردی (با بازی مت دمون) است که به همراه یک تیم برای مأموریتی به مریخ می‌روند ولی دچار حادثه شده و در این میان تنها اوست که زنده می‌ماند و حال برای مدتی طولانی در مریخ باید برای زنده ماندن تلاش کند.

در حال حاضر انیمیشن سینمایی «هتل ترانسیلوانیای ۲» نیز با ۲۰ میلیون و ۳۰۰ هزار دلار در جایگاه دوم جدول قرار دارد.

 

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین