متجاوزان از پیشروی در استان «مأرب» ناکام ماندند

متجاوزان از پیشروی در استان «مأرب» ناکام ماندند

علیرغم یکصد حمله هوایی انجام شده علیه مناطق مختلف استان «مأرب» در شرق یمن، متجاوزان موفق نشدند، کوچک‌ترین پیشروی را در این استان محقق کنند.

خبرگزاری فارس: متجاوزان از پیشروی در استان «مأرب» ناکام ماندند

جنگنده‌های عربستان سعودی اگرچه طی روزهای گذشته مناطق مختلف استان «مأرب» در شرق یمن را بیش از یکصد بار حمله مورد حمله قرار دادند و خسارات مادی و تلفات انسانی بسیاری از خود برجا گذاشتند، اما موفق نشدند، پیشروی را در این استان محقق کنند.

«خالد النوری» یکی از فرماندهان ارتش یمن در صنعا تصریح کرد: طی حملات نظامیان عربستانی و شبه‌نظامیان وابسته به «منصور هادی» رئیس جمهوری فراری این کشور و عناصر القاعده درگیری‌های شدیدی بین این متجاوزان با نیروهای یمنی به وقوع پیوست و در اثر آن ده‌ها تروریست کشته و زخمی شدند.

بمباران هوایی منطقه «خولان»

از سوی دیگر، جنگنده‌های عربستان سعودی روستای «الوتده» در منطقه «خولان» از توابع استان صنعا را ۶ بار بمباران کردند که موجب وارد آمدن خسارات مادی به این روستا شد.

حملات هوایی به زندان مرکزی «البیضاء» چندین کشته برجا گذاشت.

در این راستا، حملات هوایی عربستان سعودی علیه زندان مرکزی البیضاء در استان البیضاء دستکم کشته شدن ۱۱ غیر نظامی و زخمی شدن ده‌ها نفر دیگر را در پی داشت.

یک منبع امنیتی یمنی در این خصوص توضیح داد که حملات هوایی عربستان سعودی علیه مناطق مختلف یمن همچنان ادامه دارد و علاوه بر مناطق مسکونی، تاسیسات و ساختارهای زیربنایی غیر نظامی را نیز بمباران می‌کنند که تاکنون خسارات بسیار سنگینی برجای گذاشته است.

اهالی استان «تعز» بر حمایت از عملیات نیروهای یمنی تاکید کردند

اما اهالی استان تعز تاکید کردند که در برابر توطئه‌ها و ترفندهای دشمنان کشورشان ایستادگی خواهند کرد و اجازه نخواهند داد، دشمنان یمن به خواسته‌های خود در این کشور برسند.

شرکت کنندگان در همایش روسای دستگاه‌های اداری دولتی و حکومتی یمن در استان تعز که روز گذشته (یک‌شنبه) در صنعا برگزار شد، تاکید کردند که در برابر دشمنان یمن و تلاش‌ ایشان جهت دستیابی به اهدافشان در این کشور همچون سدی مستحکم ایستادگی و مقاومت خواهند کرد.

شرکت کنندگان در این همایش همچنین خاطرنشان کردند: کسانی‌که از تجاوز عربستان سعودی علیه وطن‌شان حمایت می‌کنند، گروه انگشت شماری را در میان اهالی تعز تشکیل می‌دهند.

آنها حملات رسانه‌ای و تبلیغاتی صورت گرفته علیه اهالی این استان و متهم کردن آنها به خیانت و مزدوری و همکاری با دشمنان یمن را محکوم و تاکید کردند: اهالی استان تعز به وفاداریشان به وطن و کشور متحد و یکپارچه و مبارزه برای تشکیل جامعه مدنی و برقراری عدل و مساوات و حاکمیت قانون در کشور معروف هستند.

شرکت کنندگان در این همایش تمام آحاد و طیف‌های مختلف یمن را به حضور در یک صف واحد جهت مقابله با تجاوز عربستان سعودی و دفاع از کشورشان فراخواندند.

 

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین