معاون وزیر صنعت: مشکلات شهرکت های صنعتی بررسی و مرتفع می شود

معاون وزیر صنعت: مشکلات شهرکت های صنعتی بررسی و مرتفع می شود

معاون وزیر صنعت ،معدن و تجارت و مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی کشور گفت: تلاش می شود مشکلات شهرک های صنعتی با حضور نمایندگان مجلس بررسی و راهکار مقتضی برای حل مشکلات آنها اتخاذ شود.
ˈسیدمحمدعلی سید ابریشمیˈ روز یکشنبه در آیین افتتاح سه واحد تولیدی در شهرک صنعتی شوش با اشاره به توجه ویژه دولت تدبیر و امید به شرکت های تولیدی و شهرک های صنعتی افزود:از آنجا که مبنای فعالیت این شرکت ها ایجاد اشتغال می باشد ، مسایل و مشکلات آنها در دست بررسی است.
وی تعداد شهرک های صنعتی در کشور را ۹۲۷ شهرک عنوان کرد و گفت: ایجاد زیرساخت هایی چون آب،برق ،گاز و فاضلاب در شهرک های صنعتی فاقد این زیر ساخت ها در دستور کار قرار گرفته و در برخی شهرک ها در حال اجراست.
معاون وزیر صنعت ،معدن وتجارت ابراز امیدواری کرد با انجام حرکت های جدید در بخش صنعت بتوان زمینه راه اندازی واحدهای صنعتی با اولویت اشتغال در کشور فراهم شود.
وی در خاتمه از خوزستان به عنوان استانی با پتانسیل بالا در بخش صنعت ، کشاورزی و پتروشیمی نام برد و گفت:با برنامه ریزی و سرمایه گذاری می توان زمینه بهره گیری از ظرفیت های موجود در بخش نفت،گاز ،صنایع فولاد و صنایع وابسته به کشاورزی در این استان را فراهم کرد.
سید ابریشمی در خاتمه افزود:به منظور بررسی مسایل و مشکلات شهرک های صنعتی برنامه بازدید از این شهرک ها به صورت هفتگی در حال انجام است.
ˈ سید راضی نوری ˈ نماینده مردم شوش و عضو کمیسیون کشاورزی در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین از شهرک های صنعتی به عنوان بستری مناسب برای ایجاد اشتغال در کشور نام برد و گفت: با سرمایه گذاری در این شهرک ها می توان با رونق بخشیدن به بخش صنعت ، تولید و اشتغال را در کشور شکوفا کرد

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین