بندیکت کامبرباخ در مورد پناهجویان سوری با ترزا می صحبت می‌کند

بندیکت کامبرباخ در مورد پناهجویان سوری با ترزا می صحبت می‌کند

بندیکت کامبرباخ هنرپیشه بریتانیایی در مورد واکنش بریتانیا به وضعیت پناهجویان سوری با ترزا می وزیر داخلی بریتانیا دیدار و گفت‌وگو می‌کند.

خبرگزاری فارس: بندیکت کامبرباخ در مورد پناهجویان سوری با ترزا می صحبت می‌کند

بندیکت کامبرباخ ستاره سریال تلویزیونی «شرلوک هولمز» و هنرپیشه تئاتر معروف «هملت» است  که در حال حاضر در لندن روی صحنه است و این نمایش را با تهیه کنندگی موسسه «وست اند» برای کمک به پناهجویان به اجرا گذاشته‌اند.

به نقل از مجله انگلیسی زبان نیوزویک، کامبرباخ به اسکای نیوز گفت:” بریتانیا برای پناهجویان سوری به اندازه کافی کار نکرده است”. این درحالیست که جیمز کامرون نخست وزیر بریتانیا اعلام کرده که این کشور طی ۵ سال پذیرای ۲۰ هزار پناهجوی سوری خواهد بود.

ترزا می وزیر داخلی بریتانیا نیز هفته پیش در جواب چند تن از تحلیلگران گفته بود که منفعت مالی اقتصادی مهاجرت زیاد، نزدیک به صفر است.

پس از این اظهارات خانم می، کامبرباخ گفت:” قصد دارم با خانم ترزا می گفتگو کنم و به فهم کاملی از الگوی اقتصادی سیاسی ایشان برسم و فهم اینکه چطور منفعت مالی جمعیت مهاجر در حد درجه صفر است”. وی در ادامه گفت:” برای بریتانیا شرم‌آور است که در مقایسه با جزیره‌ی «لس‌بوس» یونان که روزانه ۵۰۰۰ هزار مهاجر وارد آنجا می‌شود و بریتانیا برای ورود ۲۰ هزار مهاجر طی ۵ سال دم از منفعت اقتصادی می‌زند”.

 

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین