شورش‌های خونبار لس‌آنجلس در سال ۱۹۹۲ میلادی فیلم‌ می‌شود

شورش‌های خونبار لس‌آنجلس در سال ۱۹۹۲ میلادی فیلم‌ می‌شود

فیلم جدیدی با موضوع شورش‌های خونین لس‌آنجلس در سال ۱۹۹۲ میلادی به خاطر قتل بی‌رحمانه یک شهروند آمریکایی به دست نیروهای پلیس ساخته می‌شود که کارگردانی آن را «جان رایدلی»، نویسنده «۱۲ سال یک برده» به عهده خواهد داشت.

خبرگزاری فارس: شورش‌های خونبار لس‌آنجلس در سال ۱۹۹۲ میلادی فیلم‌ می‌شود

دو کمپانی آمریکایی «بورد گرین پیکچرز» و «ایمیجین اینترتیمنت» از بهار سال ۲۰۱۶ میلادی ساخت پروژه سینمایی جدیدی را درباره قتل بی‌رحمانه «رادنی کینگ»، شهروند سیاهپوست آمریکایی به دست نیروهای پلیس لس‌آنجلس آغاز می‌کنند.

این حادثه که در تاریخ ۳ مارس ۱۹۹۱  روی داد و کمی بعد ویدئوی آن در فضای مجازی و در میان مردم منتشر شد که منجر به شروع اختشاشات وسیعی در آمریکا شد، این اختشاشات به دلیل این بود که افراد پلیس که کینگ را کتک زده بودند، توسط دادگاه این کشور تبرئه شدند.در این شورش که پس از شورش سال ۱۸۶۳ نیویورک، خونین‌ترین شورش به وقوع پیوسته در آمریکا بوده است، ۵۰ نفر کشته، بیش از ۲ هزار نفر زخمی شدند و حدود یک میلیارد دلار خسارت مالی وارد به شهر تحمیل شد.

به گفته کمپانی‌های «بورد گرین پیکچرز» و «ایمیجین اینترتیمنت»، «جان رایدلی»، نویسنده برنده اسکار فیلم «۱۲ سال بردگی» این فیلم که هنوز نامی برای آن انتخاب نشده است را براساس فیلمنامه‌ای نوشته خودش، کارگردانی خواهد کرد.

«برایان گرازار» نیز این فیلم را تهیه‌کنندگی خواهد کرد.

 

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین