جدایی توافقی «مهابادی» از تیم فوتبال پاس

جدایی توافقی «مهابادی» از تیم فوتبال پاس

مدیرعامل تیم فوتبال پاس همدان گفت: تغییر سرمربی تیم فوتبال پاس به درخواست شخص «داوود مهابادی» و توافق دوطرفه صورت گرفت.


حسن عزیزی با بیان اینکه علاقه‌ای به تغییر سرمربی پاس نداشتیم، اظهار داشت: همیشه تغییر و تحولات در فوتبال انجام می‌شود و این رفت و آمدها در فوتبال طبیعی است که در این بین داوود مهابادی نیز زحمات زیادی برای تیم فوتبال پاس کشید.

وی افزود: درخواست مهابادی برای جدایی از پاس باعث قطع همکاری با این سرمربی شد و در نهایت باشگاه به صورت کاملا توافقی با مهابادی قطع همکاری کرد.

مدیرعامل تیم فوتبال پاس همدان با بیان اینکه مهابادی درصد زیادی از مبلغ قرارداد خود را به تیم فوتبال پاس بخشید، گفت: در حال حاضر بازیکنان پاس زیرنظر مربی تیم «علی‌اکبر پورمسلمی» تمرینات خود را پیگیری می‌کنند.

عزیزی عنوان کرد: برای سرمربیگری پاس گزینه‌های بسیاری مطرح شده‌اند که با بررسی رئیس و اعضای هیئت مدیره از بین گزینه‌های مطرح شده بهترین گزینه که به سود پاس رقم بخورد، انتخاب خواهد شد.

وی با اشاره به زمان تعیین سرمربی جدید پاس بیان کرد: تا قبل از دیدار پاس برابر تیم خیبر خرم‌آباد در هفته دوازدهم سرمربی جدید تیم را معرفی می کنیم.

مدیرعامل تیم فوتبال پاس همدان عنوان کرد: براساس پیش بینی ها تا روز یکشنبه سرمربی جدید را معرفی کنیم.

عزیزی با اشاره به حمایت‌های مسئولین از پاس گفت: با توجه به حمایت‌های رئیس و اعضای هیئت مدیره انتظار داریم بازیکنان نیز برای خروج پاس از انتهای جدول بیشتر تلاش کنند.

وی یادآور شد: هنوز هفته‌های زیادی تا پایان فصل باقی مانده و فرصت برای جبران امتیازات از دست رفته وجود دارد که این مهم تلاش بیشتر بازیکنان را می‌طلبد.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین