اولیویرا:آرامش کافی در تراکتورسازی وجود ندارد

اولیویرا:آرامش کافی در تراکتورسازی وجود ندارد

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با بیان اینکه آرامش کافی در تیمش وجود ندارد، گفت: مشکلات مالی و عدم سازماندهی و ساختارهای باشگاهی باعث شده تراکتورسازی آرامش نداشته باشد.


تونی اولیویرا بعداز ظهر دوشنبه در نشست خبری قبل از بازی دو تیم تراکتورسازی تبریز و ذوب آهن اصفهان به خبرنگاران گفت: ذوب آهن تیم خوبی است که در بازی های خارج از خانه خود خیلی خوب کار می کند و باید ما فردا برای این تیم دردسرساز شویم و بتوانیم خوب کار کنیم.

وی با بیان اینکه ذوب آهن در این هفته های اخیر در خارج از خانه خیلی خطرناک ظاهر شده است، ابراز داشت: همه بازی هایی که پیش رو داریم مهم و حساس هستند که باید فردا نیز برابر تیم خوب ذوب آهن پیروز شویم.

تونی اولیویرا با تاکید بر اینکه ذوب آهن سازماندهی دفاعی خوبی دارد، افزود: آنها به سرعت و به خوبی از خط دفاع به خط حمله منتقل می شوند و ما برای بازی این تیم برنامه های خاصی داریم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی با اشاره به اینکه مشکلات مالی تیم حل نشده است، ادامه داد: یک ماه پیش مدیرعامل باشگاه قول داد که تا یک ماه مشکلات مالی تیم حل شود که الان این مدت تمام شده ولی مشکلات مالی همچنان پابرجاست که امیدوارم خیلی زود این مسئله برطرف شود چراکه من به بازیکنانم قول داده ام که این مشکلات مالی هرچه زودتر حل می شود.

تونی اولیویرا سپس در خصوص اتمام سربازی تعدادی از بازیکنان تیمش نیز گفت: تا یک ماه دیگر مدت سربازی چند بازیکن تیمم تمام می شود و آنها به تیم هایشان باز می گردند که باید در این خصوص جلسه ای با هیئت مدیره برگزار کنیم و مسائل را مطرح و برای آنها راه حل پیدا کنیم.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین