عبدی: نفت با این همه ستاره حمله نمی‌کند

عبدی: نفت با این همه ستاره حمله نمی‌کند

بهادر عبدی معتقد است در بازی با نفت‌تهران حقشان باخت نبوده و باید آن شکست را مقابل گسترش فولاد جبران کنند.


عبدی درباره شکست مقابل نفت‌تهران گفت: متاسفانه ۳ امتیاز بازی با نفت را خیلی بد از دست دادیم و ما در نیمه دوم بسیار بهتر از نفت بودیم. چیزی که برای من خیلی عجیب بود، این بود که نفت با آن همه ستاره چطور در نیمه دوم یک حمله هم نکرد و آن ۶، ۷ نفره دفاع می‌ کردند. به هر حال اولین بردشان بود و باید از آن محافظت می‌ کردند. جا دارد به آنها تبریک بگویم.

او در همین باره ادامه داد: به هر حال خط حمله ما جزو دو، سه خط حمله برتر لیگ است و بعد از بازی با نفت آقای تارتار با ما صحبت کرد و گفت که اگر با چنین دفاعی روبه‌رو شدید باید چکار کنید.

این بازیکن در مورد دیدار با گسترش فولاد نظرش را اینگونه بیان کرد: گسترش رو به جلو فوتبال بازی می‌کند. تیمی است که پارسال هم از لحاظ فوتبال زیبا خوب کار کرد.

کاپیتان راه‌آهن درباره تجربه کار با فراز کمالوند می‌گوید: اولین سال‌های مربیگری کمالوند مصادف با اولین سال‌های بازیگری من بود. ایشان دوره‌ای مربی من بوده. او فوتبال دفاعی را نه دوست دارد و نه بچه‌هایش یاد می‌دهد. بازی مقابل چنین تیم‌هایی خوب است. امیدوارم خدا کمکمان کند و ۳ امتیاز را بگیریم.

این بازیکن که در ۳ بازی پیاپی گلزنی کرد در مورد اینکه چرا نوار گلزنی‌اش در دیدار با نفت‌تهران پاره شد اینگونه توضیح می‌دهد: مهم نیست، درست می‌شود. حالا قرار نیست پشت سر هم گل بزنم. جالب است بدانید تا به حال تعداد گل‌هایم دو رقمی نشده حتی به ۹ تا هم رسیده اما هیچ وقت ۱۰ گل نزدم.

وی با اشاره به اینکه از بازی در پست هافبک تهاجمی راضی هست گفت: در دو، سه بازی آخر هم هافبک نفوذی بودم و جایی که دوست داشتم بازی کردم، موفق شدم ۳ گل بزنم و ۲، ۳ پاس گل بدهم. البته همانطور که همیشه گفته‌ام نتیجه گرفته تیم برایم خیلی مهم است. ۲ سال هم گل نزنم ناراحت نمی‌ شوم، مهم این است که تیمم ببرد.

عبدی در پایان افزود: تیم راه‌آهن تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه است. بازیکنان باتجربه ما دوندگی بیشتری از جوان‌ها دارند و جوان‌هایمان نیز بسیار خوب هستند.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین