«مت دیمون» بار دیگر صدرنشین گیشه آمریکای شمالی شد

«مت دیمون» بار دیگر صدرنشین گیشه آمریکای شمالی شد

فیلم سینمایی «مریخی» پس از یک سقوط چند هفته‌ای در گیشه سینماهای آمریکای شمالی، بار دیگر این هفته در صدر جدول فروش ایستاد.

خبرگزاری فارس: «مت دیمون» بار دیگر صدرنشین گیشه آمریکای شمالی شد

فیلم سینمایی «مریخی» به کارگردانی «ریدلی اسکات» و بازی «مت دیمون» با ۱۵ میلیون و ۸۰۰ هزار دلار فروش طی تعطیلات سه روز گذشته بار دیگر در صدر گیشه سینماهای آمریکای شمالی قرار گرفت.

با این میزان فروش، فروش کلی فیلم «مریخی» در آمریکای شمالی به ۱۶۶ میلیون و ۴۰۰ هزار دلار و در سطح جهان به ۳۸۴ میلیون و ۴۰۰ هزار دلار رسید.

«مریخی» داستانی گروهی از فضانوردان است که برای انجام یک مأموریت به مریخ می‌روند ولی در پی یک حادثه همگی به جزء یک نفر از آنها (با بازی مت دیمون) کشته می‌شوند و او باید طی چند سال تحت شرایطی سخت خود را زنده نگاه دارد به این امید که روزی کسی از زنده بودن او باخبر شود.

فیلم ترسناک «آخرین شکارچی جادوگر» با بازی «وین دیزل» که در ۳ هزار و ۸۲ سینما در آمریکای شمالی در حال اکران است، ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار دلار فروخت و توانست در جایگاه چهارم جدول بایستد، این در حالی است که قسمت جدید از فیلم «فعالیت فرا طبیعی: ابعاد شبح»، دیگر فیلم ترسناک و تخیلی جدول با ۸ میلیون و ۲۰۰ هزار دلار فروش در جایگاه ششم جدول قرار گرفت.

این فیلم که محصول کمپانی پارامونت است ششمین قسمت از سری فیلم‌های ترسناکِ «فعالیت فراطبیعی» است که در میان قسمت‌های قبلی خود کم‌فروش‌ترین افتتاحیه را داشته است.

فیلم «پل جاسوس‌ها» به کارگردانی «استیون اسپیلبرگ» و بازی درخشان «تام هنکس» نیز با ۱۱ میلیون و ۴۰۰ هزار دلار فروش توانسته پس از فیلم «goosebumps» با ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار، توانسته خود را در جایگاه سوم جدول قرار دهد.

فیلم «پل جاسوس‌ها» از سوی منتقدان سینمایی با بازخوردهای مثبت فراوانی روبرو شده است و برخی نیز او را به عنوان یکی از شانس‌های برتر رقابت‌های اسکار ۲۰۱۶ دانسته‌اند.

«پل جاسوس‌ها» داستان وکیلی آمریکایی (با بازی تام هنکس) است که تمام تلاش خود را برای دفاع از یک جاسوس روس می‌کند ولی خود و خانواده‌اش در این میان با مشکلات و خطرات فراوانی روبرو می‌شوند.

جایگاه پنجم جدول فروش این هفته نیز به انیمیشن سینمایی «هتل ترانسیلوانیای ۲» محصول کمپانی «سونی پیکچرز» اختصاص یافته است.

این انیمیشن خون‌آشامی با ۹ میلیون دلار فروش طی سه روز گذشته، تاکنون ۱۴۸ میلیون و ۳۰۰ هزار دلار در سینماهای آمریکای شمالی فروش کرده است.

این انیمیشن داستان عشق و ازدواج میان یک دختر خون آشام و یک پسر انسان علی‌رغم تمام مخالفت‌هاست که البته در قسمت دوم تمرکز اصلی داستان بر فرزند این دوست که نیمه انسان و نیمه خون‌آشام است.

 

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین