رئیس ستاد عتبات عالیات خوزستان خبر داد: تلاش برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین در مرز چذابه

رئیس ستاد عتبات عالیات خوزستان خبر داد: تلاش برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین در مرز چذابه

رئیس ستاد عتبات عالیات خوزستان از خدمات‌رسانی به زائران اربعین در مرز چذابه خبر داد.

خبرگزاری فارس: تلاش برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین در مرز چذابه

عزیزالله زارعی ظهر امروز در حاشیه نشست ستاد اربعین در جمع خبرنگاران با اشاره به خدمات‌رسانی به زائران اربعین در مرز چذابه اظهار کرد: مسئولیت خدمت‌رسانی به این زائران با فرمانداری شهرستان اهواز است.

وی افزود: در این زمینه اقدامات و تمهیدات لازم اندیشیده و بحث تغذیه و اسکان زائران تدارک دیده شده است.

رئیس ستاد عتبات عالیات خوزستان تصریح کرد: همچنین ۵۱ مسجد محوری و شاخص را در هشت منطقه اهواز برای دریافت هرگونه کمک غیرنقدی در نظر گرفته و ۱۲ بیلبورد و بیش از ۵۰۰ مترمربع در سطح شهر نیز به‌منظور خدمات‌رسانی و معرفی شماره‌حساب و تلفن برای اطلاع‌رسانی شرایط اعزام به عتبات تعیین شده است.

زارعی اضافه کرد: چاپ ۳۰ هزار بروشور و کارت ویزیت برای اطلاع‌رسانی و اعلام شماره‌حساب‌ها و جمع‌آوری کمک‌های غیر نقدی به مساجد، چاپ پوستر با تیراژ ۵۰ هزار نسخه‌ای و اعلام اسامی نمایندگان جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی با ذکر شماره تلفن از دیگر اقدامات صورت گرفته در همین راستاست.

این مسئول با بیان اینکه حدود ۱۲ قلم شامل پتو، مقداری موکت و فرش، کانتینر سیار، منبع آب آشامیدنی و شست‌وشو و … برای زائران مورد نیاز است، گفت: همه تلاشمان بر این است که نیازهای زائران را به بهترین شکل ممکن مرتفع سازیم که البته در این زمینه نیازمند تعامل بیش از پیش مسئولان دستگاه‌های اجرایی و مردم هستیم.

رئیس ستاد عتبات عالیات خوزستان در پایان عنوان کرد: از صداوسیمای مرکز استان نیز انتظار می‌رود نقش خطیر اطلاع رسانی ایام اربعین را به خوبی به ایفا کند و روابط عمومی‌های شهرداری‌ها نیز در راستای نصب بنر، بیلبورد و تمام اطلاع‌رسانی‌ها داشته باشند.

 

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین