نماینده سیرجان با انتقاد از سیاسی‌کاری در آموزش و پرورش؛ آقای فانی! دارید سَم وارد آموزش و پرورش می‌کنید

نماینده سیرجان با انتقاد از سیاسی‌کاری در آموزش و پرورش؛ آقای فانی! دارید سَم وارد آموزش و پرورش می‌کنید
نماینده مردم سیرجان در مجلس با انتقاد از سیاسی‌کاری‌ها در نظام تعلیم و تربیت خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: آقای فانی، دارید سَم وارد آموزش و پرورش می‌کنید.

حسین فتاحی در پایان جلسه علنی امروز مجلس و در تذکر شفاهی به وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: مقام معظم رهبری فرموده‌اند که ورود سیاست به آموزش و پرورش سَم است؛ آقای وزیر، دارید سَم وارد آموزش و پرورش می‌کنید.

وی ادامه داد: برخی از مدیران شما هم حامی فتنه هستند و هم در فتنه نقش داشته‌اند؛ به کجا می‌روید؟

نماینده مردم سیرجان در مجلس همچنین با تذکر به رئیس جمهور و وزیر امور خارجه به خاطر کم‌تحرکی در فاجعه منا و عدم پیگیری حقوق ملت ایران، اظهار داشت: خاندان فاسد و وهابی آل‌سعود باعث شدند بیش از ۷ هزار حاجی جان خود را از دست بدهند و تعدادی نیز همچنان مفقود هستند؛ چه زمانی قرار است تکلیف این مفقودین معلوم شود!؟

فتاحی در بخش دیگری از تذکر خود خطاب به رئیس جمهور تاکید کرد: به تذکرات ۴ وزیر دولت در نامه اخیر آنها توجه شود؛ صنایع به سمت ورشکستی پیش می‌روند و کسی به داد آنها نمی‌رسد.

وی افزود: آقای روحانی، در رقابت‌های انتخاباتی خود وعده دادید که ظرف صد روز بیکاری را برطرف می‌کنید؛ سئوال من این است که بعد از ۷۰۰ روز آیا مشکل را برطرف کرده‌اید یا بر خیل بیکاران افزوده‌اید؟

نماینده مردم سیرجان خاطرنشان کرد: آیا با سخنرانی‌های احساسی و متهم کردن دیگران مشکل بیکاری حل خواهد شد!؟

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین