میانگین سنی سرخابی‌ها، عین هم !

میانگین سنی سرخابی‌ها، عین هم !

استقلال و پرسپولیس در حالی به مصاف سپاهان و ملوان رفتند که میانگین سنی شان ۲۷سال بود. یک اتفاق جالب، ان هم قبل از دربی ۸۱٫


استقلال و پرسپولیس قبل از دربی ۸۱ به مصاف سپاهان و ملوان رفتند. استقلال موفق شد با ۳ گل سپاهان را از پیش رو بردارد و پرسپولیس هم با دو گل ملوان را شکست داد. نکته جالب در مورد این دو تیم، میانگین سنی شان بود که دقیقا یک عدد را نشان می داد. استقلال با ترکیب مهدی رحمتی ( ۳۳ ) میثم مجیدی ( ۲۸ ) میلاد فخرالدینی ( ۲۵ ) حنیف عمران زاده ( ۲۹ ) هرایر مگویان ( ۲۹ ) محمدرضا خرسندنیا ( ۲۷ ) امید ابراهیمی ( ۲۸ ) فرشید اسماعیلی ( ۲۱ ) یعقوب کریمی ( ۲۴ ) جابر انصاری ( ۲۸ ) و سجاد شهباززاده ( ۲۵ ) پا به زمین فولادشهر گذاشت و در نهایت بازی را ۳- صفر برد. جمع سن ترکیب اصلی استقلال ۲۹۸ بود که میانگین ۲۷ سال را نشان می داد.

پرسپولیس هم با همین رقم و میانگین سنی به مصاف ملوان رفت: سوشا مکانی ۰ ۲۸ ) محسن بنگر ( ۳۶ ) محمد انصاری ( ۲۵ ) لوکا ماریچ ( ۲۸ ) رامین رضاییان ( ۲۵ ) کمال کامیابی نیا ( ۲۷ ) احمد نوراللهی ( ۲۲ ) فرشاد احمدزاده ( ۲۳ ) رضا خالقی فر ( ۳۲ ) جری بنگتسون ( ۲۸ ) و امید عالیشاه ( ۲۴ )

دو تیم مطرح پایتخت با میانگین سنی مشترک ، بازی قبل از دربی را با موفقیت سپری کردند. هر چند با ورود بازیکنانی چون روزبه چشمی یا محسن کریمی در استقلال و مهدی طارمی در پرسپولیس این میانگین سنی تغییر می کند اما نکته جالب ، عدد ۲۷ بود که میانگین سنی دو تیم قبل از دربی ۸۱ بود.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین