تاکید بر ضرورت ارتباط نزدیکتر بخش خصوصی ایران و دانمارک

تاکید بر ضرورت ارتباط نزدیکتر بخش خصوصی ایران و دانمارک
رئیس جمهور با بیان اینکه تهران از توسعه همکاری‌ها و مناسبات همه جانبه با کپنهاگ استقبال می کند، بر ضرورت ارتباط نزدیکتر بخش خصوصی ایران و دانمارک تاکید کرد.

حجت‌الاسلام حسن روحانی روز سه‌شنبه در دیدار “دنی عدنان” سفیر جدید دانمارک در تهران، با بیان اینکه همواره روابط خوب و تاریخی میان ایران و دانمارک وجود داشته است، گفت: امیدواریم در آینده زمینه‌های لازم برای توسعه و گسترش روابطه همه جانبه بویژه در بخش‌های اقتصادی، تجاری، فرهنگی و ارتباط مردم دو کشور با یکدیگر بیش از پیش فراهم شود.

رییس‌ جمهور با اشاره به وجود فضای مناسب کسب و کار و نیروی انسانی تحصیلکرده در ایران، خاطر نشان کرد: امروز ایران در مرکزیت بازاری بزرگ در منطقه قرار دارد که می‌توان در جهت گسترش همکاری‌های تجاری و ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری میان دو کشور از آن استفاده کرد.

روحانی همچنین با تأکید بر ضرورت ارتباط نزدیکتر سرمایه‌گذاران و بخش خصوصی دو کشور اظهار امیدواری کرد تا در دوره جدید، روابط دو کشور بیش از پیش تعمیق و گسترش یابد.

“دنی عدنان” سفیر جدید دانمارک نیز در این دیدار ضمن تقدیم استوارنامه خود به رییس جمهور کشورمان، روابط ایران و دانمارک را دیرینه، توصیف کرد و گفت: مسئولان دانمارک مصمم هستند روابط تهران و کپنهاگ را در همه عرصه ها تقویت کنند.

سفیر جدید دانمارک همچنین با اشاره به علاقه شرکت‌ها و کمپانی‌های دانمارکی برای سرمایه‌گذاری در ایران، اظهار داشت: امروز فرصت‌های فراوانی در دو کشور و در بخش‌های مختلف تجاری و سرمایه‌گذاری در راستای منافع مشترک وجود دارد که می‌توانیم از آنها برای توسعه مناسبات استفاده کنیم.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین