حسینی: در فوتبال ایران چه خبر است؟

حسینی: در فوتبال ایران چه خبر است؟

مدافع باتجربه تیم ملی فوتبال می‌گوید دود اختلافات ایجاد شده تنها به چشم فوتبال ملی می‌رود و تنها مردم از این اتفاقات ضرر می‌کنند.


سید جلال حسینی با اشاره به اختلافات ایجاد شده در فوتبال ملی اظهار کرد: واقعا من به عنوان یکی از بازیکنان تیم ملی نمی‌دانم اینجا چه خبر است. چگونه می‌شود که به جای حمایت از تیم ملی، اینگونه رفتار می‌کنیم و آرامش را از تیم ملی می‌گیریم. مگر این تیم، تیم ملی کدام کشور است؟ مگر غیر از این است که این تیم می‌خواهد رویای دومین صعود پیاپی تیم ملی به جام جهانی را برآورده کند. اگر پاسخ‌ به این دو سوال مثبت است، پس چرا این گونه با تیم ملی رفتار می‌کنیم؟

وی با اشاره به اظهار نظرهای اعضای سابق کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال گفت: می‌خواهم بدانم که این اظهار نظرها و ایجاد این بلبشو زیان بیشتری به فوتبال ایران وارد کرد یا رفتار محمدرضا خانزاده؟ چگونه بعد از حرکت کوچک خانزاده همین کمیته اخلاق او را برای مدت‌ها محروم می‌کند اما هیچ کس نمی‌تواند جلودار حرف‌های افرادی شود که روزی در همین فدراسیون سمت داشتند و وقتی از فدراسیون رفتند، ادعاهایی را مطرح کردند. حرف‌های آن‌ها چه کمکی به فوتبال ایران کرده است؟ چرا کسی نیست که جلوی حرف‌های آن‌ها را بگیرد؟ من واقعا مانده‌ام که این چگونه حمایتی است که از تیم ملی صورت می‌گیرد؟ اگر نمی‌توانیم امکانات حداقلی را برای موفقیت تیم ملی فراهم کنیم، بهتر است حداقل بعضی جاها با سکوت‌مان به تیم ملی کمک کنیم نه اینکه با مصاحبه پشت مصاحبه، آرامش را از تیم ملی و کادر فنی‌اش بگیریم.

حسینی با اشاره به رویکرد جوان‌گرایی کی‌روش در تیم ملی گفت: کارهایی که می‌کنیم تبعاتی دارد که متاسفانه متوجه آن نیستیم. تیم ملی اکنون جوان شده اما آیا از خود پرسیده‌ایم این درگیری که به وجود آورده‌ایم، چقدر به تیم ملی استرس وارد می‌کند. بازیکنان جوان با دیدن این شرایط نمی‌توانند تمرکز کنند و همان طور که گفتم دود این مسئله تنها به چشم تیم ملی می‌رود. اگر نمی‌توانیم کمکی به تیم ملی کنیم، بهتر است از آن طرف مشکل هم برایش ایجاد نکنیم. من به عنوان یکی از بازیکنان تیم ملی واقعا نگران شرایط فعلی هستم. قرار است آخر هفته اردوی تیم ملی تشکیل شود و دو بازی در راه انتخابی جام جهانی داریم. بازی با گوام با توجه به مشکلاتی که در راه سفر خواهیم داشت، دیدار بسیار دشواری خواهد بود و امیدوارم در چند روز باقی مانده تا شروع اردو، آرامش به فوتبال ملی بازگردد تا بتوانیم با تمرکز در اردو حاضر شویم.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین