تکذیب حضورمربی جوانان دورتمونددرکادرفنی کلوپ

تکذیب حضورمربی جوانان دورتمونددرکادرفنی کلوپ

مسئولان باشگاه لیورپول شایعاتی که درمورد ملحق شدن داوید واگنر به کلوپ و کادر فنی این تیم انگلیسی منتشر شده را تکذیب کردند.


وبسایت رسمی باشگاه بروسیا دورتموند روز شنبه اعلام کرد این باشگاه همکاری خود با داوید واگنر که از چهار سال پیش تا کنون هدایت تیم جوانان دورتموند را بر عهده داشت را قطع کرده است. در این اطلاعیه آمده است:” بروسیا دورتموند بنا بر خواست داوید واگنر قرارداد او که تا یکم نوامبر ۲۰۱۵ اعتبار داشت را پیش از موعد فسخ کرد. این مربی همراه با دستیارش کریستوف بوهلر این تصمیم مشترک را اتخاذ کردند تا بتوانند شانس خود را در باشگاه‌های دیگر بیازمایند.”
بعد از انتشار این مطلب شایعات بسیاری در محافل ورزشی آلمان به جریان افتاد، بویژه اینکه واگنر به زودی سر از لیورپول درخواهد آورد.
امروز سایت “گل” دراینباره تماسی با مسئولان این تیم انگلیسی برقرار کرد و صحت و سقم این گمانه‌زنی‌ها را جویا شد. مسئولان لیورپول در پاسخ هرگونه مذاکره‌ای با واگنر را تکذیب کردند.
گفتنی است چندی پیش یورگن کلوپ ،سرمربی سابق دورتموند که با پایان فصل ۱۵-۲۰۱۴ از سمت خود کناره‌گیری کرده بود، با لیورپولی‌ها به توافق رسید و راهی جزیره شد.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین