هاشم‌پور: بازیکنان نای آب خوردن هم نداشتند!

هاشم‌پور: بازیکنان نای آب خوردن هم نداشتند!

مربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران گفت: در بازی مقابل روسیه ما بدشانس بودیم و اینکه بازی را واگذار کردیم دلیل بر ضعف ما نیست.


عباس هاشم‌پور در خصوص شکست تیم ملی فوتبال ساحلی ایران مقابل روسیه در مرحله نیمه‌نهایی جام بین قاره‌ای اظهار داشت: ما در مرحله گروهی با تیم پرتقال که قهرمان دوره قبل و تاهیتی نایب قهرمان سال گذشته هم‌گروه بودیم که خوشبختانه توانستیم از این گروه صعود کنیم. در بازی مقابل روسیه هم شرایط سختی داشتیم و بازیکنان واقعاً خسته بودند.

وی ادامه داد: با وجود اینکه بازیکنان خسته بودند اما تمام تلاش خود را انجام دادند و معتقدم که ما بدشانس هم بودیم چرا که توپ‌های ما به گل تبدیل نشد، اینکه بازی را واگذار کردیم دلیل بر ضعیف بودن ما نیست.

مربی تیم ملی فوتبال ساحلی یادآور شد: باید تمام تلاش خود را انجام بدهیم و در آینده بتوانیم شرایط بهتری را رقم بزنیم، بازیکنان از لحاظ بدنی خسته بودند به گونه‌ای که نای آب خوردن پس از بازی را هم نداشتند.

هاشم‌پور در مورد دیدار رده‌بندی مقابل مصر خاطرنشان کرد: مصر یکی از تیم‌های خوبی است که نشان داده در این بازی‌ها می‌تواند حرفی برای گفتن داشته باشد، ما خودمان انتظار نداشتیم که این تیم چنین نتایجی را کسب کند، به هر حال بازیکنان منطقی و باغیرت مقابل این تیم قرار خواهند گرفت تا بتوانند با مدال به ایران باز گردند.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین