مدیر عامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی خبر داد تولید الکل سوختی در شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی

مدیر عامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی خبر داد تولید الکل سوختی در شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی

مدیر عامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی گفت: تولید الکل سوختی با ظرفیت ۲۰ میلیون لیتر در سال از جمله برنامه‌های آینده شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی است.
نسیم صادقی اظهار کرد: کارخانه الکل از ماده اولیه ملاس برای تولید الکل استفاده می‌کند.
وی با بیان اینکه این کارخانه از ظرفیت‌های قابل توجهی در خاورمیانه برخوردار است تصریح کرد: کارخانه الکل رازی وابسته شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در میان ۲۰ کارخانه فعال الکل سازی کشور بزرگ‌ترین کارخانه موجود است.
مدیر عامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با اشاره به اینکه ظرفیت اسمی این کارخانه ۳۳ میلیون لیتر اتانول است عنوان کرد: در سال گذشته، ۲۸ میلیون لیتر الکل در کارخانه الکل رازی تولید شده است و برای امسال به ۳۱ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر الکل را در برنامه داریم.
وی تولید الکل سوختی را از جمله برنامه‌های آینده شرکت توسعه نیشکر دانست و اذعان کرد: قرار بر این است تولید الکل سوختی با ظرفیت ۲۰ میلیون لیتر در سال فعال شود. این محصول داراری درصد پایین آب و درصد خلوص بالا است در نتیجه بهترین ماده برای تولید بنزین به شمار می‌رود.
وی در ادامه تولید خمیرمایه را از دیگر تولیدات کارخانه الکل و خمیرمایه رازی بیان کرد و گفت: کارخانه خمیر مایه شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی از بزرگ‌ترین کارخانه‌های تولید خمیرمایه نان در کشور است که با جایگزینی به جای جوش شیرین نقش مهمی در بهبود کیفیت نان دارد.
مدیر عامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی عنوان کرد: میزان تولید خمیرمایه در سال گذشته شش هزار تن بود که امسال با به کارگیری ۸۰ درصد ظرفیت به تولید هشت هزار تن خمیرمایه خواهیم رسید.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین