ایرانی های روسیه درگیر اتفاقات جدید

ایرانی های روسیه درگیر اتفاقات جدید

هواداران تیم روبین کازان، به دلیل نتایج ضعیف این تیم، شدیدا خواستار بازیگشت مربی سابق این تیم یعنی قربان بردیف هستند.


باشگاه روبین کازان روسیه که از وجود دروازه بان تیم ملی ایران در بین بازیکنان خود سود می برد، به دلیل نتایج ضعیف خود در لیگ حرفه ای این کشور، این روزها مورد انتقاد شدید هواداران خود قرار گرفته است.

حضور شهردار برای کم کردن فشارها
کازانی ها اکنون در محدوده خطر لیگ این کشور قرار دارند و با کسب ۱۶ امتیاز از ۱۵ بازی در رده دهم قرار دارند، به دلیل کسب این نتایج و البته فشار هواداران و رسانه ها، دو هفته پیش، والری سوروکین، مدیرعامل وقت روبین کازان(که باعث جدایی مربی محبوب این تیم یعنی قربان بردیف شده بود) از این باشگاه اخراج شد و شهردار شهر کازان، یعنی آیسور متشین جایگزین وی شد تا اندکی از بحران های شدید این تیم کم کند.

هواداران خواستار قربان بردیف
نشریه four four two در جدیدترین شماره خود در گزارشی به بررسی این موضوع پرداخت و از خواسته هواداران این تیم پرده برداشت. در این گزارش عنوان شده که طرفداران روبین کازان شدیدا خواستار بازگشت سرمربی سابق این تیم یعنی قربان بردیف هستند که در دوران حضور در این تیم باعث رشد این تیم شده بودند و در رقابت های جام باشگاه های اروپا نیز با توقف بارسلونا نتایج درخشانی را برای کازانی ها رقم زده بود.


معجزه بردیف در روستوف
در حال حاضز نتایج این باشگاه به گونه ای رقم خورده که مسئولین این تیم تحت فشار قرار گرفته اند که سرمربی اوکراینی این تیم را اخراج کنند تا شاید بتوانند قربان بردیف را مجددا روی نیمکت این تیم بنشانند. بردیف در حال حاضر از تیم متوسط روستوف با بازیکنان ناشناس، تیمی قدرتمند ساخته و بالاتر از تیم های نامداری همچون لوکوموتیو مسکو، زنیت سن پترزبورگ و اسپارتاک مسکو و پایین تر از زسکا مسکو در رده دوم جدول رده بندی قرار داده است.

تکذیب سرمربی محبوب
این روزها حرف و حدیث ها و فشارها برای بازگشت بردیف به جمع کازانی ها آنقدر زیاد بوده که وی در سایت باشگاه روستوف هرگونه مذاکره با تیم سابق خود را تکذیب کرد و عنوان کرد: من تمام افکارم متوجه تیم روستوف است و می خواهم با تمام تمرکز به بازی های این تیم دقت کنم تا بتوانیم نتایج درخشانی بگیریم.

بردیف، ایرانی ها و دو راهی کازان، روستوف
نکته جالب در رابطه با این مربی می توان به ارتباط خوب او با بازیکنان ایرانی اشاره کرد، علی رضا حقیقی در زمان سرمربی گری وی به جمع روبین کازان اضافه شد، این اتفاق در مورد سردار آزمون به صورت دوبل افتاد، به این ترتیب که وی اولین بار سردار را به روبین کازان برد و بعد از آمدن خود به روستوف، مهاجم ملی پوش فوتبال ایران را به صورت قرضی به این تیم آورد و با جذب دیگر ملی پوش ایرانی یعنی سعید عزت الهی بر علاقه خود نسبت به بازیکنان ایرانی صحه گذاشت.

حال باید دید با توجه به تغییرات مدیریتی در روبین کازان و تمایل و فشار هواداران این تیم جهت تغییر سرمربی این تیم، در آینده ای نزدیک چه اتفاقی خواهد افتاد و نیمکت مربیان این تیم دستخوش چه تغییراتی خواهد شد و البته از مهمتر وضعیت بازیکنان ایرانی این دو تیم است که باید دید به چه صورت پیش خواهد رفت.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین