افتتاحیه فیلم اسپیلبرگ در فرانسه لغو شد

افتتاحیه فیلم اسپیلبرگ در فرانسه لغو شد

به دنبال وقوع حملات تروریستی روز گذشته در سطح شهر پاریس و اعلام وضع اضطراری، افتتاحیه فیلم «پل جاسوس‌ها» به کارگردانی «استیون اسپیلبرگ» نیز در این شهر لغو شد.

خبرگزاری فارس: افتتاحیه فیلم اسپیلبرگ در فرانسه لغو شد

در حالیکه روز جمعه روزی سخت و خونین برای مردم شهر پاریس بود، کمپانی فوکس که پیش از این اعلام کرده بود که فیلم سینمایی «پل جاسوس‌ها» ۱۵ نوامبر در فرانسه رونمایی می‌شود، این بار در واکنش به حملات تروریستی روز گذشته، خبر از لغو این افتتاحیه داده است.

سخنگوی این کمپانی گفت: به خاطر تراژدی که در پاریس روی داده است ما مراسم‌های افتتاحیه فیلم «پل جاسوس‌ها» را لغو می‌کنیم. ما در کنار مردم پاریس هستیم و تمام فکر و ذکرمان با تمام کسانی است که تحت تأثیر این اتفاقات وحشتناک قرار گرفته‌اند.

فیلم سینمایی «پل جاسوس‌ها» که اولین بار اوایل ماه میلادی جاری در جشنواره بین‌المللی فیلم نیویورک رونمایی شد، داستان یک وکیل مدافع آمریکایی است که در جریان جنگ سرد از سوی سازمان سیا استخدام می‌شود تا پرونده دفاع از یک جاسوس روس را به عهده بگیرد.

این فیلم که بیشتر صحنه‌های آن در برلین فیلمبرداری شده است، روز گذشته با حضور «استیون اسپیلبرگ» در این شهر افتتاح شد.

فیلم «پل جاسوس‌ها» تاکنون مورد توجه منتقدان سینمایی بسیاری قرار گرفته است تا آنجا که بسیاری آن را یکی از شانس‌های مطرح اسکار ۲۰۱۶ بر شمرده‌اند.

بنا بر این گزارش، روز گذشته چندین حمله و انفجار در پاریس به کشته شدن ده‌ها نفر و گروگان گرفته ‌شدن ۱۰۰ نفر منجر شد؛ رئیس‌جمهوری فرانسه در پی این حملات اعلام وضعیت اضطراری کرد و مرزهای این کشور را بست.

 

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین