مدیر عامل جدید شهر رامین: تعیین تکلیف ساخت بیش از ۵ هزار واحد مسکن شهر رامین در اولویت است

مدیر عامل جدید شهر رامین: تعیین تکلیف ساخت بیش از 5 هزار واحد مسکن شهر رامین در اولویت است

مدیر عامل جدید شهر رامین، تعیین تکلیف ساخت بیش از ۵ هزار و ۷۷۳ واحد مسکن که هم‌اکنون به طور میانگین با ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی همراه هستند را از اولویت‌های مهم کاری مدیریت جدید خواند.

خبرگزاری فارس: تعیین تکلیف ساخت بیش از 5 هزار واحد مسکن شهر رامین در اولویت است

سامان اسدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت شهر جدید رامین در تعادل بخشی جمعیت مازاد اهواز و توسعه پایدار منطقه اظهار کرد: امید است با تدبیر استاندار و ایجاد انگیزه‌های نوین سکونت، بتوان به سرازیر جمعیت اهواز به شهر رامین تلاش کرد.

وی، تعیین تکلیف ساخت بیش از ۵ هزار و ۷۷۳ واحد مسکن که هم‌اکنون به طور میانگین با ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی همراه هستند را از اولویت‌های مهم کاری مدیریت جدید خواند و گفت: باید با ایجاد رغبت‌های جدید و خدمات شهری و زیرساختی برای سکونت در شهر جدید رامین تلاش کرد.

مدیر عامل جدید شهر رامین به طرح ابتکاری استاندار مبنی بر ساخت باغ ویلا ویژه مدیران در شهر رامین اشاره کرد و افزود: امید است این پروژه زمینه جذب سایر گروه‌ها برای سکونت در این شهر باشد.

اسدی با بیان اینکه شهر رامین نباید صرفا به خوابگاه شهروندان اهوازی و کارکنان تبدیل شود تصریح کرد: شهر جدید رامین باید با تعبیه خدمات شهری و تسهیلات شهرنشینی از جمله ایجاد راه زمینی و ریلی، آب شرب مناسب سیستم فاضلاب شهری و دفع آب‌های سطحی، تاسیس فروشگاه‌های مواد غذایی، درمانگاه پزشکی همچنین ارائه خدمات آموزش و فرهنگی بتوان جمعیت انبوهی را در منطقه جذب کرد.

مدیر عامل جدید شهر رامین، مسئول طی سال‌های ۸۹ تا ۹۱ مسئول پروژه‌های عمرانی دستگاه‌های اجرایی استان از محل کمک‌های وزارت نفت به ارزش یک‌هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال در قالب ۹۰۶ پروژه بود.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین