خانزاده: بازی با استقلال حساسیتی ندارد

خانزاده: بازی با استقلال حساسیتی ندارد

محمد خانزاده مدافع فولاد امیدوار است با حمایت هواداران تیم، در مقابل استقلال بتوانند اولین سه امتیاز را به‌دست آوردند.


محمدرضا خانزاده در دربی ٧٩ سرخابی‌های تهران که با برد ٢-١ پرسپولیس برابر استقلال بازیکن فیکس قرمزها بود. او در این مورد می‌گوید: خدا را شکر درزمانی که من در پرسپولیس بودم ما مقابل استقلال بدون شکست بودیم و حتی در دربی ۷۹ هم برنده بازی بودیم. ولی به نظر من نه بازی دربی حساس بود و نه دیداری که این هفته در فولاد مقابل استقلال داریم.

بازی با استقلال حساسیتی ندارد

برای ما فرقی نمی‌کند که مقابل چه تیمی بازی داشته باشیم. استقلال، سیاه‌جامگان یا گسترش فولاد محکوم‌به برد است تا بتوانیم از ته جدول کنده شود و از این بحران بیرون بیاییم. آقای اسکوچیچ واقعاً مربی بزرگی هست و این را می‌توان در نحوه تمرین دادن او هم دید واقعاً نمی‌دانم که امسال داستان جی هست که ما نتیجه نمی‌گیریم. بگویم بدشانسی هست، بازیکنان کم‌کاری می‌کنند، واقعاً نمی‌دانم که چه بگویم. البته نباید فراموش کنیم که بازیکنان زیادی از فولاد جدا شدند و نیم فصل می‌تواند فرصت خوبی باشد تا فولاد بتواند در پست‌های موردنیازش بازیکن بگیرد و باقدرت بیشتری در نیم فصل دوم حاضر شویم. امیدوارم که این فصل با سختی‌هایش ختم به خیر شود.

روزهای تلخ محرومیت برایم درس‌های بزرگی داشت

شما در مورد آمادگی من سؤال کردید باید بگویم که تا زمانی که تیم نتیجه نگیرد من حتی اگر آماده هم باشم بازی‌ام به چشم نمی‌آید. خدا را شکر می‌کنم که روزهای سخت محرومیتم تمام‌شده و دوباره به فوتبال برگشتم. من تمام تلاشم را اول برای فولاد می‌کنم امیدوارم خدا هم‌نظر کنه و تیم به روال سابقش و روزهای خوبش بازگردد و بعدازآن شرایطی مهیا شود که به تیم ملی برگردم. وقتی به فصل گذشته نگاه می‌کنم و اتفاقاتی که باعث شد که من محروم شوم. خیلی واضح است که از این مساله من خیلی ضرر کردم. اتفاقی که افتاد باعث شد تا از تیم ملی دور شوم. حالا که برگشتم دوست ندارم دیگر به آن خاطرات فکر کنم و باید تمام تلاشم را بکنم که بتوانم آینده‌ام را بسازم.

امیدوارم با حمایت هوادارها استقلال را ببریم

همانطور که گفتم به نظر من بازی با استقلال نه زمانی که در پرسپولیس بودم و نه حالا که فولادی هستم، حساستی ندارد. ما محکوم‌به برد و نتیجه گرفتن هستیم. من خیلی امیدوارم که در بازی این هفته بتوانیم با حمایت هواداران خوب استقلال برنده بازی باشیم.

 * با توجه به جوانگرایی که در تیم ملی شده امیدوار هستی دوباره بتوانی به تیم ملی دعوت شوی؟

خانزاده: من باید اول تمام تلاشم را در فولاد بکنم تا تیم نتیجه بگیرد و از ته جدول کنده شویم و بعدازآن به فکر دعوت شدن به تیم ملی باشم. سال پیش در شرایطی من به تیم ملی دعوت می‌شدم که تنها من و جهانبخش بازیکنان جوان تیم بودیم. حالا تیم ملی جوان شده و صد در صد همان‌طور که شما گفتید من هم به بازگشت مجدد به تیم ملی فکر می‌کنم. البته من می‌دانم که باید شرایط برای بازگشت من فراهم شود. من توانایی‌های خودم را می‌دانم ولی از آن دسته بازیکنانی نیستم که بلوف می‌زنند که من باید دعوت شوم و … من روزهای تلخ مصدومیت را پشت سر گذاشتم. الان هم شرایط فولاد طوری هست که در ته جدول گیر افتادیم ولی می‌دانم که روند فولاد رو به رشد است و به‌زودی از این شرایط بیرون می‌آید. شک نکنید که دوباره به تیم ملی برمی‌گردم و فیکس می‌شوم.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین