سامانه سامد آماده دریافت شکایات و انتقادهای مردمی درخوزستان است

سامانه سامد آماده دریافت شکایات و انتقادهای مردمی درخوزستان است

روابط عمومی استانداری خوزستان اعلام کرد در آستانه اولین سفر استانی ریاست جمهوری به استان خوزستانٰ سامانه الکترونیک مردم و دولتˈسامدˈ به شماره ۱۱۱ آماده پاسخ گویی و دریافت شکایاتٰ انتقادها و پیشنهادات مردمی است.
در متن اطلاعیه صادره از سوی استانداری خوزستان که نسخه ای از آن یکشنبه به ایرنا خوزستان نمابر شد همچنین آمده استٰ این اطلاعات توسط اپراتور ها در سیستم درج و توسط سامانه مذکور به ادارات مربوطه ارسال می شود که بالطبع باعث کاهش مراجعه حضوری به ادارات و تسریع در رسیدگی به امور مذکورمی شود.
سامانه سامد(سامانه الکترونیکی مردم و دولت) که در آذر ماه سال ۱۳۸۹ راه اندازی شد ، سامانه ای است که از طریق شماره تلفن ۱۱۱، درخواست ها و شکایات ،پیشنهادات مردمی را دریافت و مورد رسیدگی قرار می دهد.
همچنین این سامانه برای پاسخ گویی به استعلامات افراد راجع به نامه های ریاست جمهوری، دریافت شکایات و درخواست های مردمی و ثبت و ارجاع الکترونیکی به ادارات مربوطه و پیگیری های لازم تا حصول نتیجه و اخذ پاسخ از ادارات طراحی شده است.
دریافت گزارشات مردمی و ارجاع آن ها به مراجع ذیربط، مشاوره به تماس گیرندگان در خصوص امور مختلف مانند نحوه دریافت وام و سایر سوالات آن ها،ارسال گزارشات روزانه و هفتگی درخواستی نهاد ریاست جمهوری و حل مشکلات ادارت در زمینه کار با نرم افزارهای سامد و تعریف و اصلاح اطلاعات کاربری ادارات از جمله دیگر اموری است که درقالب این طرح

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین