سردار رجبی: مسیر ما باید به از بین بردن اسرائیل منتج شود

سردار رجبی: مسیر ما باید به از بین بردن اسرائیل منتج شود

فرمانده تیپ حضرت مهدی سپاه حضرت ولی‌عصر خوزستان گفت: مسیر انقلاب اسلامی مسیری است که باید به از بین بردن اسرائیل منتج شود.

خبرگزاری فارس: مسیر ما باید به از بین بردن اسرائیل منتج شود/ این بهترین راه است

سردار علی رجبی در حاشیه نشست هماهنگی استقبال از پیکر شهید امیرعلی هیودی شهید مدافع حرم اظهار کرد: شهدای عزیز از صدر اسلام تاکنون، حقی بر گردن همه جهانیان دارند و شبیه چراغی هستند که در ظلمت تاریخ روشنایی ایجاد می‌کنند.

وی افزود: شهید همانند علائم راهنمایی و رانندگی در کنار جاده‌هاست تا مسیر را گم نکنیم و شمعی‌ست که با سوختن، فدای جان و اهدای خون خود باعث ایجاد روح زندگی، طراوت و آزادگی در جامعه می‌شود.

فرمانده تیپ حضرت مهدی سپاه حضرت ولی‌عصر خوزستان با تاکید بر اینکه ما موظف هستیم در همه ابعاد وجودی، راه و رسم شهیدان را در زندگی خود پیاده کنیم اضافه کرد: این شهدا هستند که ما را به عالم بقا می‌رسانند، شهدا هستند که شفیع ما در روز جزا هستند و باعث ایجاد زندگی و سنجش در بحث زندگی و مرام یک ملت هستند.

رجبی ادامه داد: این مرام امام حسین(ع) بوده که فرهنگ تشیع را زنده نگه داشته است و آقا اباعبدالله(ع) خود و اهل بیت(ع) خود را فدا کرد تا راه و رسم خدا و رسول خدا پابرجا و زنده بماند؛ ما نیز باید بر اساس وظیفه ذاتی، قانونی و شرعی خود، راه و رسم شهدا را زنده نگه داریم.

این نماینده عالی سپاه در شمال خوزستان تصریح کرد: دشمن در همه ابعاد وجودی به تقابل با ما آمده، ولی در جنگ سخت الان دشمن ما اسرائیل است و مسیر ما مسیری است که باید به از بین بردن اسرائیل منتج شود.

وی اضافه کرد: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و صهیونیست‌ها ست که دارند تمام فتنه و فسادهای روی زمین را برنامه‌ریزی می‌کنند و آن‌ها شیطان بزرگ و نماد همه کارهایی هستند که علیه بشریت در حال انجام است.

فرمانده تیپ حضرت مهدی سپاه حضرت ولی‌عصر خوزستان در رابطه با اهمیت مبارزه در جبهه سوریه، خاطرنشان کرد: وظیفه داریم با توجه به مرام و هدف خود که مبارزه با طاغوت، ظلم، تعدی و تجاوز است، این مسیر و محل را برای مبارزه انتخاب کنیم.

رجبی بیان کرد: دشمن اگر در خانه خود سرکوب نشود، قطعا به سمت کشور ما خواهد آمد و چون تنها کشوری در جهان هستیم که داعیه دفاع از مظلوم و مقابله با ظالم را داریم، تمام نقشه آنها این است که بیایند و علیه ما جنگ کنند و اگر ما به سراغ آنها نرویم، آنها به سراغ ما خواهند آمد.

وی گفت: ملت عزیز ایران واقف به این قضیه هست و آن را تائید می‌کند که اگر اسرائیل و آمریکا به کشور ما تجاوز و تعدی کند، قطعا از تمام جنبه‌ها از جنبه مالی، اقتصادی و فرهنگی گرفته تا جنبه‌های جانی و زیرساخت‌ها، خسارات فراوانی وارد می‌کند و ما مجبور هستیم، وظیفه داریم و باید به جنگ دشمن برویم و و این بهترین راه است.

فرمانده تیپ حضرت مهدی سپاه حضرت ولی‌عصر خوزستان گفت: این‌ها ظالمانی هستند که تیشه بر ریشه اصل وجودی انسانیت گذاشته‌اند که ملت ما با وحدت و همدلی، این راه و رسم مبارزه را ادامه خواهد داد.

رجبی افزود: استکبار جهانی مجموعه‌ای می‌خواهد که به طور کامل در اختیار خودشان باشد و می‌خواهند که فسادی با تمام توان در دل جامعه پیاده کنند و در مسائل اقتصادی، فرهنگی و سیاسی، دنبال اجرای آن چیزی هستند که آنها می‌خواهند و مد نظر خودشان است.

این نماینده عالی سپاه در شمال خوزستان در ادامه عنوان کرد: اگر تابع دشمنان باشیم هیچ کاری با ما ندارند و اگر با آنها مقابله کنیم که این مقابله جزو برنامه، اهداف و سیاست‌های ما است، آنها نیز همانند قبل، به دنبال دشمنی با ما می‌روند، این تقابل، تقابل حق و باطل است که از ابتدای خلقت آغاز شده و همان دستور خداوند متعال است که اگر آن را اجرا کنیم، قطعا مسائل و مشکلاتی برای ما به وجود خواهد آمد، ولی در اصل همان چیزی می‌شود که خداوند متعال می‌فرماید که نصر و پیروزی فقط از جانب اوست.

وی بیان کرد: اگر مقاومت کنیم و ملت عزیز پای کار باشند، پشتیبانی کنند و وحدت و همدلی در همه ابعاد جامعه وجود داشته باشد، مطمئنا به امید خدا با کمترین خسارات و صدمات موفق خواهیم شد تا این نفس‌های آخر استکبار به سرکردگی آمریکا و اسرائیل را نیز بگیریم.

 

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین