از سوی آیت‌الله موسوی‌جزایری صورت گرفت؛ واگذاری ۲۵ هکتار زمین در منطقه «دب حردان» به فنی و حرفه‌ای خوزستان

از سوی آیت‌الله موسوی‌جزایری صورت گرفت؛ واگذاری 25 هکتار زمین در منطقه «دب حردان» به فنی و حرفه‌ای خوزستان

از سوی نماینده ولی فقیه در خوزستان زمینی به مساحت ۲۵ هکتار در منطقه «دب حردان» برای ارائه آموزش‌های کشاورزی به اداره کل فنی و حرفه‌ای واگذار شد.

خبرگزاری فارس: واگذاری 25 هکتار زمین در منطقه «دب حردان» به فنی و حرفه‌ای خوزستان

آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری صبح امروز در دیدار با مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان، تلاش در جهت فراهم کردن زمینه اشتغال برای جوانان در استان را یکی از مهمترین دغدغه‌های مسئولان این استان نام برد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان افزود: جوانان با فرا گرفتن آموزش‌های مهارتی فنی و حرفه‌ای می‌توانند راه خود را برای وارد شدن به بازار کار هموار کنند.

امام جمعه اهواز با اشاره به واگذاری زمین یاد شده تصریح کرد: در این مرکز آموزشی باید ضمن اولویت بندی رشته‌های قابل آموزش و برگزاری دوره‌های مهارتی کاربردی، رشته‌هایی آموزش داده شوند که مردم از آنها بیشترین بهره را ببرند که از جمله آنها می‌توان به پرورش بلدرچین، کارگاه تولید قارچ، محصولات گلخانه‌ای، دامپروری و غیره اشاره کرد.

پیشتر نیز از سوی آیت‌الله موسوی جزایری زمینی به مساحت ۶ هزار مترمربع در مصلی مهدیه اهواز برای ساخت مرکز آموزش ایجاد کارگاه‌های تولید محور و بازاریابی با هدف اشتغالزایی پایدار به اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان واگذار شد.

 

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین