مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری اهواز خبر داد؛ اسکان تیم‌های عملیاتی سازمان آتش‌نشانی اهواز در مرز چزابه

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری اهواز خبر داد؛ اسکان تیم‌های عملیاتی سازمان آتش‌نشانی اهواز در مرز چزابه

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از اسکان تیم‌های عملیاتی این سازمان در مرز چزابه به‌مناسبت ایام اربعین خبر داد.

خبرگزاری فارس: اسکان تیم‌های عملیاتی سازمان آتش‌نشانی اهواز در مرز چزابه

امیر نجفی اظهار کرد: همزمان با آماده سازی مرز چزابه با هدف برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم اربعین حسینی این سازمان نیز مسئولیت خطیر تامین ایمنی این مراسم را عهده‌دار شد.

وی گفت: در گام نخست با اعزام تیم کارشناسی به محل شرایط موجود را بررسی و با توجه به تجربیات مفید سال گذشته اقدام به پیش بینی و جانمایی مناسب محل‌های استقرار کردیم.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز افزود: در گام بعدی با اعزام چادر گروهی، تجهیزات و ماشین آلات برنامه اسکان تیم‌های عملیاتی شامل خودروهای اطفای حریق، امداد و نجات، تانکر پشتیبانی آبرسان و خودروی فرماندهی به اجرا گذاشته شد.

وی تصریح کرد: کارکنان عملیاتی این سازمان پس از استقرار در مرز چذابه نسبت به بازدید از مواکب و اماکن در دست احداث اقدام کرده و با ارائه راهکار و پیشنهادات ایمنی در خصوص ایمن سازی اماکن پذیرایی زائران حسینی گام موثر و مفیدی در پیشگیری از بروز حوادث احتمالی برداشتند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با بیان اینکه عشق به امام حسین(ع) مرزهای ضوابط را برداشته است، گفت: این عشق سبب می‌شود تا هرکس در هر جایگاهی از جان و دل به ارائه خدمت به عاشقان آن امام مظلوم بپردازد و کارکنان ایثارگر این سازمان نیز از این قانون مستثنی نبودند.

به گفته نجفی، آتش نشانان اهوازی با کمال افتخار و صداقت هرگونه خدمتی که از دستشان برمی‌آید به زائران حسینی ارائه می‌دهند که از جمله آن می‌توان به حمل ویلچر زائران، شست‌وشوی سرویس‌های بهداشتی، آب پاشی و شست‌وشوی معابر در کنار وظیفه اصلی‌شان اشاره کرد.

وی یادآور شد: تیم‌های اطفای حریق و امداد و نجات مستقر در مرز چذابه با تمام توان و به صورت شبانه‌روزی آماده خدمت‌رسانی هستند و تا هر زمان که نیاز باشد در پایانه مرزی چذابه باقی می‌مانند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در پایان افزود: با برنامه ریزی و تدابیر اتخاذ شده حضور ماموران این سازمان در مرز چزابه هیچ تاثیر سوئی در ارائه خدمات ایمنی در کلانشهر اهواز به دنبال ندارد.

 

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین