معاون اول رئیس‌جمهور از دستاوردی ملی در صنعت نفت رونمایی کرد

معاون اول رئیس‌جمهور از دستاوردی ملی در صنعت نفت رونمایی کرد
معاون اول رئیس‌جمهور به همراه وزرای راه و شهرسازی و جهادکشاورزی از نمایشگاه پژوهش و فناوری و بازار استان البرز بازدید و طی آن اولین هیدرودریل با قابلیت حفاری به روش وایرلاین را رونمایی کرد.

معاون اول رئیس جمهور به همراه معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزیر راه و شهرسازی، استاندار البرز، نمایندگان مردم کرج در مجلس شورای اسلامی، شهردار کرج و جمعی از مسئولان استان پیش از ظهر امروز، سه شنبه از نمایشگاه پژوهش و فناوری البرز بازدید کردند.

این نمایشگاه برای دومین بار در استان البرز برگزار می شود. در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای مراکز علمی و صنعتی استان البرز در معرض دید همگان قرار گرفته است.

وجه تمایز این نمایشگاه با سال گذشته وجود غرفه های فن بازار است.

در این نمایشگاه سازمان صنعت، معدن و تجارت، حفاظت محیط زیست، پارک علم و فناوری استان البرز و دیگر مراکز علمی و پژوهشی استان محصولات فناورانه خود را ارائه کرده اند.

طرح های پژوهشی پرورش افعی لطیفی، طرح پژوهشی شناسایی کانون های تولید ریزگرد در استان البرز و اولویت پژوهشی سازمان حفاظت محیط زیست کشور در استان البرز  در این نمایشگاه ارائه شده است.

اسحاق جهانگیری به همراه هیئت همراه ضمن بازدید از غرفه های نمایشگاه در جریان آخرین دستاوردهای فناورانه استان البرز قرار گرفت.

معاون اول رییس جمهور از غرفه های شرکت های دانش بنیان، علمی کاربردی و فنی و حرفه ای بازدید کرد. و از اولین هیدرودریل با قابلیت انجام حفاری به روش وایرلاین رونمایی کرد این هیدرودریل در صنعت نفت مورد استفاده قرار می‌گیرد.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین