حضور ۴ واحد تولیدی چینی در پنجمین نمایشگاه نفت خوزستان

حضور ۴ واحد تولیدی چینی در پنجمین نمایشگاه نفت خوزستان

مدیرعامل شرکت بین‌المللی نمایشگاه‌های خوزستان از حضور چهار واحد تولیدی چینی در پنجمین نمایشگاه صنعت نفت خوزستان خبر داد.
رحیم جلیلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: پنجمین نمایشگاه صنعت نفت خوزستان از فردا در نمایشگاه بین‌المللی اهواز برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: این نمایشگاه تجمیعی از نمایشگاه‌های نفت و حفاری است که بیش از ۲۱۰ شرکت در آن حضور دارند.
مدیرعامل شرکت بین‌المللی نمایشگاه‌های خوزستان با بیان اینکه مهلت ثبت نام در نمایشگاه صنعت نفت خوزستان به پایان رسیده است تصریح کرد: ۱۰ هزار متر مربع از فضای نمایشگاه بین‌المللی اهواز به این امر اختصاص یافته است و واحد‌ها در حال استقرار در غرفه‌های خود هستند.
جلیلی با بیان اینکه ۵۰ درصد شرکت کنندگان در این نمایشگاه از خوزستان هستند عنوان کرد: واحدهایی از استان‌های تهران، اصفهان، شیراز و خراسان نیز در پنجمین نمایشگاه بین‌المللی نفت شرکت کرده‌اند.
وی از حضور چهار واحد تولیدی از کشور چین در این نمایشگاه خبر داد و گفت: امسال برای نخستین بار نمایشگاه‌های مرتبط با صنعت نفت در خوزستان به صورت تجمیعی برگزار می‌شوند.
مدیرعامل شرکت بین‌المللی نمایشگاه‌های خوزستان اضافه کرد: تا سال گذشته، نمایشگاه سالانه صنعت حفاری و نمایشگاه تخصصی نفت به صورت جداگانه، در اهواز برگزار می‌شد که این نمایشگاه‌ها از امسال به صورت متمرکز برگزار می‌شوند.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین