«کفش‌هایم کو؟» در روزهای پایانی فیلمبرداری/همبازی شدن نونهالی با کیانیان و مظفری

«کفش‌هایم کو؟» در روزهای پایانی فیلمبرداری/همبازی شدن نونهالی با کیانیان و مظفری

درحالی فیلمبرداری فیلم سینمایی «کفش‌هایم کو؟» نوزدهمین فیلم سینمایی کیومرث پوراحمد روزهای پایانی را سپری می‌کند که این فیلم فرم حضور در جشنواره فیلم فجر را پر کرده است.

خبرگزاری فارس: «کفش‌هایم کو؟» در روزهای پایانی فیلمبرداری/همبازی شدن نونهالی با کیانیان و مظفری

«کفش‌هایم کو؟» نوزدهمین فیلم سینمایی کیومرث پوراحمد به تهیه‌کنندگی سیدعلی قائم‌مقامی است که ۹۰ درصد از فیلمبرداری آن سپری شده و به تازگی گروه فیلمبرداری در لوکیشن کارخانه کفش شیما را به پایان رسانده‌اند.

براساس این گزارش، طی سه روز آینده فیلمبرداری «کفش‌هایم کو؟» به طور کامل به پایان خواهد رسید و آخرین لوکیشن فرودگاه که یک جلسه کاری گروه در این لوکیشن مشغول فعالیت خواهند بود و پس از آن برای فیلمبرداری چند صحنه کوتاه عازم شمال می‌شوند.

جدیدترین فیلم پوراحمد فرم حضور در جشنواره فیلم فجر را پر کرده است و به تازگی محمود موسوی‌نژاد به عنوان صداگذار انتخاب شده است. همچنین میثم مولایی که همزمان با فیملبرداری تدوین «کفش‌هایم کو؟» را آغاز کرده بود تاکنون ۶۰ از درصد از تدوین را به پایان رسانده تا این فیلم بتواند در موعد مقرر خود را به جشنواره سی‌وچهارم فیلم فجر برساند.

رضا کیانیان،رویا نونهالی،مجید مظفری،شقایق فراهانی،بهاره کیان‌افشار،مینا وحید و منصوره وافری بازیگران هستند که در «کفش‌هایم کو؟» مقابل دوربین علیرضا زرین‌دست قرار گرفتند.

در خلاصه داستان این فیلم که طبق تأکید عوامل، ارتباطی با شب یلدا ندارد آمده است: فیلمی در ارتباط با تبعات مهاجرت و بیماری آلزایمر.

سایر عوامل فیلم عبارتند از:کارگردان:کیومرث پوراحمد،نویسنده:کیومرث پوراحمد و فرید مصطفوی،مدیر فیلمبرداری:علیرضا زرین‌دست، طراح صحنه و لباس:مجید میرفخرایی،طراح چهره:مهرداد میرکیانی،صدابردار:آرش برومند،دستیار اول و برنامه‌ریز:ایمان توکلی، عکاس:مهدی حیدری،دستیار اول فیلمبردار:مهرداد لشکری‌نژاد،مدیر تدارکات:حسین روزبهانی،مدیر صحنه: امیرعباس دهقانی،منشی صحنه:محسن بهاری،جامه‌دار:سحر سطوت،مشاور پزشکی:دکتر مریم نوروزیان،تهیه‌کننده و مدیر تولید:سیدعلی قائم‌مقامی.

 

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین